Biltema tilbagekalder cykelvogn

Cykelvogn med artikelnummer 27-2099 tilbagekaldes af Biltema. Kunder, der har købt cykelvognen, opfordres til at stoppe med at bruge produktet og returnere det til nærmeste Biltema-varehus.

Biltema opfordrer alle kunder, der har købt Cykelvogn med artikelnummer 27-2099, til at indlevere produktet i nærmeste varehus. Foto: PR.

Biltema tilbagekalder Cykelvogn med artikelnummer 27-2099 og opfordrer alle kunder, der har købt produktet, til straks at stoppe med at bruge det og indlevere det i nærmeste Biltema-varehus. Biltema refunderer købsprisen til alle kunder. Der kræves ingen kvittering.

Cykelvognen tilbagekaldes fordi, der ved få produkter er konstateret kvalitetsmæssig fejl i konstruktionen, som ved nærmere undersøgelse har vist sig at kunne føre til en ulykke. Produktsikkerhed er af allerstørste betydning for Biltema, og selvom kun få af produkterne har fejlen, tilbagekalder Biltema nu produktet. Se mere her.

Produktet er benævnt Cykelvogn med artikelnummer 27-2099 og er solgt i alle Biltema-varehuse i 2020 og 2021.

Vi beklager ulejligheden og undskylder for eventuelle problemer, som dette kan medføre.

Japanvej 18
4200 Slagelse

Japanvej 18
4200 Slagelse