BI Erhvervsejendomme A/S

Storaktionærmeddelelse i henhold til Lov om kapitalmarkeder – BI Erhvervsejendomme A/S

København Ø, Jan. 27, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) --

BI Erhvervsejendomme A/S (ISIN-kode DK0061026549) har i forbindelse med kapitalforhøjelsen pr. 27. januar 2021 modtaget følgende meddelelser:

Investeringsforeningen Jyske Portefølje
Ved storaktionærmeddelelse pr. 26. januar 2021 er det oplyst, at Investeringsforeningen Jyske Portefølje i forbindelse med kapitalforhøjelse i selskabet BI Erhvervsejendomme A/S har 5.117.329 stk. aktier svarende til 16,8% af aktierne i selskabet.

BI Asset Management Fondsmæglerselskab A/S
Ved storaktionærmeddelelse pr. 27. januar 2021 er det oplyst, at Værdipapirfonden BankInvest har 1.948.708 stk. aktier svarende til 6,79% af selskabets aktier, og Kapitalforeningen KI har 1.951.757 stk. aktier svarende til 6,81% af selskabets aktier.

BI Asset Management Fondsmæglerselskab A/S har som kapitalforvalter stemmerettighederne over aktierne i Værdipapirfonden BankInvest og Kapitalforeningen KI. BI Asset Management Fondsmæglerselskab A/S har stemmerettigheder for 3.900.465 stk. aktier svarende til 13,6% i selskabet BI Erhvervsejendomme A/S.

BI Management A/S

Martin Fjordlund Smidt