Betal bredbånd med bonus fra dagligvarer

Nyt tilbud til Coop-medlemmer

Nu kan Coops 1,7 million medlemmer få bonus på deres bredbåndsabonnement.

Og de kan betale abonnementet med den bonus, de opsparer, når de køber deres dagligvarer i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, Fakta, Irma og Coop.dk.

Det er det 6 år gamle mobilselskab coop mobil, der udvider med bredbånd.

”Vi udvider vores partnerprogram for at give vores medlemmer særlige fordele på områder, som vi ikke har i vores fysiske butikker. Mobil og bredbånd er noget alle bruger, og derfor er det et ønske fra vore medlemmer, at de også kan få fordele på disse områder,” siger chefen for Coops partnerprogram, Ulrik Hjulmand.

Prisen for et mobilabonnement er fra 59 kr. og bredbånd fås fra 219 kr. pr. måned. På disse beløb får Coops medlemmer 7 procent i bonus hver måned, eller 10 procent, hvis man har både bredbånd og mobil. Denne bonus kan man bruge til at betale sit abonnement, eller man kan bruge den på bøffer, grøntsager eller andre dagligvarer i Coops 1200 butikker.

I forbindelse med introduktionen af bredbånd, tilbyder coopmobil lige nu en velkomstbonus på 200 kr.(400 kr. ved både bredbånd og mobil) og oprettelse til 1 kr. Opretter man abonnement på bredbånd, får man også 4 måneders abonnement på streamingtjenesten Dansk Filmskat.

coop mobil er en af ud af godt 30 partnere, der tilbyder særlige fordele til Coops medlemmer, inden for rejser, shopping, kultur, energi og bolig mv.

Yderligere information: Chef for Coops partnerprogram, Ulrik Hjulmand, 5159 3424

Irma går til kamp for miljøet: Klar med de første klimavenlige bæreposer21.6.2018 08:30pressemeddelelse

Som den første kæde i Danmark erstatter Irma nu plastic-bæreposerne med en klimavenlig og genanvendelig bærepose. De er i halvdelen af Irma butikkerne fra uge 29 og vil derefter blive rullet ud til hele kæden. ”Irma vil gå forrest, når det gælder mere bæredygtigt forbrug. Vores kunder har efterspurgt mere klimavenlige poser. Derfor er vi glade for, at vi som de første kan tilbyde denne type bærepose,” siger direktør Søren Steffensen, Irma. De nye poser er plantebaserede polyethylen baseret på sukkerør modsat normale poser, der er baseret på olie, altså fossile ressourcer. De ny poser er produceret af ornybart materiale, hvor planterne har optaget Co2 imens de voksede og derfor er poserne klimavenlige, samtidig med at de der produceret under ordentlige forhold.. Den plantebaserede polyethylen kommer fra sukkerrør, der er produceret under ordentlige forhold. ”Selvom det er den hidtil mest klimavenlige bærepose i dansk detailhandel og er bæredygtigt, er det en stadig en god idé at man gen