Betal bredbånd med bonus fra dagligvarer

Nyt tilbud til Coop-medlemmer

Nu kan Coops 1,7 million medlemmer få bonus på deres bredbåndsabonnement.

Og de kan betale abonnementet med den bonus, de opsparer, når de køber deres dagligvarer i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, Fakta, Irma og Coop.dk.

Det er det 6 år gamle mobilselskab coop mobil, der udvider med bredbånd.

”Vi udvider vores partnerprogram for at give vores medlemmer særlige fordele på områder, som vi ikke har i vores fysiske butikker. Mobil og bredbånd er noget alle bruger, og derfor er det et ønske fra vore medlemmer, at de også kan få fordele på disse områder,” siger chefen for Coops partnerprogram, Ulrik Hjulmand.

Prisen for et mobilabonnement er fra 59 kr. og bredbånd fås fra 219 kr. pr. måned. På disse beløb får Coops medlemmer 7 procent i bonus hver måned, eller 10 procent, hvis man har både bredbånd og mobil. Denne bonus kan man bruge til at betale sit abonnement, eller man kan bruge den på bøffer, grøntsager eller andre dagligvarer i Coops 1200 butikker.

I forbindelse med introduktionen af bredbånd, tilbyder coopmobil lige nu en velkomstbonus på 200 kr.(400 kr. ved både bredbånd og mobil) og oprettelse til 1 kr. Opretter man abonnement på bredbånd, får man også 4 måneders abonnement på streamingtjenesten Dansk Filmskat.

coop mobil er en af ud af godt 30 partnere, der tilbyder særlige fordele til Coops medlemmer, inden for rejser, shopping, kultur, energi og bolig mv.

Yderligere information: Chef for Coops partnerprogram, Ulrik Hjulmand, 5159 3424

UNICEF og Irma gør Black Friday til Friday Donation20.11.2018 08:42Pressemeddelelse

Når de fleste på fredag den 23. november er optaget af Black Friday, går Irma den modsatte vej. Sammen med UNICEF har de skabt noget, der kan blive en ny tradition, Friday Donation. Her kan kunderne købe et postkort til 20 kr. De penge går ubeskåret til UNICEFS arbejde for verdens mest udsatte børn. ”Hver gang en af Irmas kunder vælger at donere, kan UNICEF sende otte poser livreddende jordnøddemos til nogle af verdens mest udsatte børn. Otte poser svarer til ca. 3 dages mad til et barn. Vi er taknemmelige for støtten, både fra en kæde som Irma, der har en lang tradition for at udvise ansvarlighed og fra Irmas kunder. Det er overskud, som gør en forskel”, siger Line Grove Hermansen, kommunikationsdirektør for UNICEF Danmark. ”I Irma har vi ikke noget mod, at andre kæder holder Black Friday, men det er langt fra den måde, vi arbejder på. Og det er langt fra den måde vores kunder værdsætter. Derfor er vi glade for at indgå dette samarbejde med UNICEF,” siger direktør Søren Steffensen, Ir