Betal bredbånd med bonus fra dagligvarer

Nyt tilbud til Coop-medlemmer

Nu kan Coops 1,7 million medlemmer få bonus på deres bredbåndsabonnement.

Og de kan betale abonnementet med den bonus, de opsparer, når de køber deres dagligvarer i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, Fakta, Irma og Coop.dk.

Det er det 6 år gamle mobilselskab coop mobil, der udvider med bredbånd.

”Vi udvider vores partnerprogram for at give vores medlemmer særlige fordele på områder, som vi ikke har i vores fysiske butikker. Mobil og bredbånd er noget alle bruger, og derfor er det et ønske fra vore medlemmer, at de også kan få fordele på disse områder,” siger chefen for Coops partnerprogram, Ulrik Hjulmand.

Prisen for et mobilabonnement er fra 59 kr. og bredbånd fås fra 219 kr. pr. måned. På disse beløb får Coops medlemmer 7 procent i bonus hver måned, eller 10 procent, hvis man har både bredbånd og mobil. Denne bonus kan man bruge til at betale sit abonnement, eller man kan bruge den på bøffer, grøntsager eller andre dagligvarer i Coops 1200 butikker.

I forbindelse med introduktionen af bredbånd, tilbyder coopmobil lige nu en velkomstbonus på 200 kr.(400 kr. ved både bredbånd og mobil) og oprettelse til 1 kr. Opretter man abonnement på bredbånd, får man også 4 måneders abonnement på streamingtjenesten Dansk Filmskat.

coop mobil er en af ud af godt 30 partnere, der tilbyder særlige fordele til Coops medlemmer, inden for rejser, shopping, kultur, energi og bolig mv.

Yderligere information: Chef for Coops partnerprogram, Ulrik Hjulmand, 5159 3424

Coop.dk Shopping åbner ny online bogbutik6.9.2017 12:00pressemeddelelse

Onsdag den 6. september slår Coop.dk Shopping dørene op til en ny online bogbutik, hvor danskerne kan gå på opdagelse i alt fra bestsellere, krimier og biografier til børnebøger, fagbøger, kogebøger og rejsebøger. Butikken er ifølge Peter Gram Møller, kommerciel direktør i Coop.dk Shopping, et naturligt led i udviklingen af Coop.dk Shoppings overordnede strategi om, at være danskernes foretrukne online shoppingcenter. - Den fysiske bog er langt fra udkonkurreret af e-bøger og netlydbøger, udtaler Peter Gram Møller. - Det oplever vi i Coops fysiske butikker som Kvickly og SuperBrugsen. Ifølge Bog- og Litteraturpanelets seneste årsrapport, ”Bogen og litteraturens vilkår 2016”, som blev offentliggjort i september 2016, har boghandelen oplevet stærk konkurrence fra supermarkederne og internethandlen og det er denne tendens Coop.dk Shopping tapper yderligere ind i. Ifølge rapporten er produktionen af trykte bøger generelt stigende og fx er ny dansk skønlitteratur steget med mere end 50 % si