Betal bredbånd med bonus fra dagligvarer

Nyt tilbud til Coop-medlemmer

Nu kan Coops 1,7 million medlemmer få bonus på deres bredbåndsabonnement.

Og de kan betale abonnementet med den bonus, de opsparer, når de køber deres dagligvarer i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, Fakta, Irma og Coop.dk.

Det er det 6 år gamle mobilselskab coop mobil, der udvider med bredbånd.

”Vi udvider vores partnerprogram for at give vores medlemmer særlige fordele på områder, som vi ikke har i vores fysiske butikker. Mobil og bredbånd er noget alle bruger, og derfor er det et ønske fra vore medlemmer, at de også kan få fordele på disse områder,” siger chefen for Coops partnerprogram, Ulrik Hjulmand.

Prisen for et mobilabonnement er fra 59 kr. og bredbånd fås fra 219 kr. pr. måned. På disse beløb får Coops medlemmer 7 procent i bonus hver måned, eller 10 procent, hvis man har både bredbånd og mobil. Denne bonus kan man bruge til at betale sit abonnement, eller man kan bruge den på bøffer, grøntsager eller andre dagligvarer i Coops 1200 butikker.

I forbindelse med introduktionen af bredbånd, tilbyder coopmobil lige nu en velkomstbonus på 200 kr.(400 kr. ved både bredbånd og mobil) og oprettelse til 1 kr. Opretter man abonnement på bredbånd, får man også 4 måneders abonnement på streamingtjenesten Dansk Filmskat.

coop mobil er en af ud af godt 30 partnere, der tilbyder særlige fordele til Coops medlemmer, inden for rejser, shopping, kultur, energi og bolig mv.

Yderligere information: Chef for Coops partnerprogram, Ulrik Hjulmand, 5159 3424

Nyt medlem af Coop Danmarks bestyrelse11.1.2018 14:00pressemeddelelse

En af Skandinaviens mest erfarne ledere inden for dagligvarehandelen, træder nu ind i bestyrelsen for Coop Danmark A/S og Coop Holding. Det er Karl Wistrand, som har været direktør i to af Sveriges største dagligvarevirksomheder, ICA og Coop Sverige. I ICA sluttede han som finansdirektør, CFO, og siden har han været adm. direktør for Coop Sverige. Han er i dag medlem af direktionen i Swedavia, der driver og udvikler 10 lufthavne i Sverige, herunder Arlanda. ”Med Karl Wistrand får vi dyb erfaring i både drift af detailhandel og finansiel styring ind i Coops bestyrelse, og jeg ser frem til samarbejdet,” siger bestyrelsesformand Lasse Bolander. Der er tale om en udvidelse af bestyrelsen, og alle øvrige medlemmer fortsætter som hidtil.

Coops medlemmer støtter landbruget - mere og hurtigere end forventet27.12.2017 09:19pressemeddelelse

På blot fem dage har Coops medlemmer skudt 81.855 kr. i Danmarks Økologiske Jordbrugsfond via Coop Crowdfunding. Dermed er det første mål for et helt nyt samarbejde med Økologisk Landsforening og Danmarks Naturfredningsforening om at skaffe penge til den nystiftedeDanmarks Økologiske Jordbrugsfond, nået på rekordtid. Formålet med den nye fond er at fastholde og øge det økologiske landbrugsareal i Danmark. Gennem opkøb af gårde og jorde skal Fonden medvirke til, at det opfyldes. ”For første gang er det lykkes at samle landbrugs-, natur- og forbrugerinteresse om et fælles formål. Den forrygende start er meget positiv og lover godt for fremtiden,” siger projektleder Nicolai Jæpelt, Coop Crowdfunding Det er efter opfordring fra lokale formænd for butikker i Coop og brugsforeningerne, at samarbejdet med Danmarks Økologiske Jordbrugsfond er kommet i stand. En af formændene er Bent R. Nielsen, Kvickly Stenløse. ”Det er da fantastisk at alle vi småsparere kan være med til at starte projekter o