Best Travel

Best Travel og Strøby Turist udvider samarbejdet

Udvidet samarbejde imellem rejsebureauet Best Travel i Frederikshavn og busselskabet Strøby Turist, giver nu sjællænderne mulighed for at bestille deres Best Travel rejse direkte hos det lokale Strøby Turist.

Best Travel fortsætter den positive udvikling i salget af kulturrejser i Europa og ønsker at give gæsterne flere muligheder for bestilling af rejser. Gæsterne kan derfor i fremtiden også bestille både bus- og flyrejser med Best Travel hos busselskabet Strøby Turist, som Best Travel i forvejen har et veletableret samarbejde med omkring buskørsel.

Best Travel tilbyder et stort udvalg af spændende flodkrydstogter og temarejser med historisk og kulturelt indhold, hvor man samtidig bor godt og komfortabelt. Gæsterne ledsages af erfarne rejseledere, som fortæller om seværdighederne, håndterer det praktiske og skaber tryghed på rejsen.

Bureauchef Rune Thomassen siger om udvidelsen af samarbejdet: ”Hos Best Travel lægger vi stor vægt på at have et godt og langvarigt samarbejde med vores leverandører. Derfor glæder det mig, at vi nu udvider samarbejdet med netop Strøby Turist. Med 3 busser dekoreret med Best Travels logo er der grobund for at øge antallet af busrejser - men også for at udvide vores service med gratis bustransport til og fra Københavns Lufthavn på vores rejser med sjællandske foreninger og andre lukkede grupper.”

Muligheden for at bestille rejsen hos Strøby Turist gælder ikke blot Best Travels busrejser, men hele udvalget af rejser, som kan ses på www.besttravel.dk. Billet og øvrig information sendes straks efter bestillingen direkte til gæsten fra Best Travel.

Kontakter

For yderligere information, kontakt Rune Thomassen, Bureauchef Best Travel på rt@besttravel.dk eller Bjarne Nielsen hos Strøby Turist på bjarne@stroebyturist.dk

Information om Best Travel

Best Travel