Best-AV A/S

Best-AV A/S fejrer 10-års jubilæum

En af landets førende AV-leverandører runder et flot hjørne, når Best-AV A/S fylder 10 år d. 1. oktober.

Foto: Best-AV

Siden etableringen 1. oktober 2013 er Best-AV gået fra at være et to mandsforetagende til at beskæftige 27 medarbejdere. I mellemtiden har Best-AV både opnået at vinde en Gazelle-pris, at etablere sig som officiel SKI-leverandør samt at etablere to succesfulde søstervirksomheder i form af Best-Sound og Best-AV Vest.

Ikke uden vores kunder

Best-AV’s to daglige ledere, Jan Andersen og Carsten Kjær, er stolte men ydmyge over at kunne fejre 10 år med Best-AV:

”Da vi i 2013 tog beslutningen om at etablere Best-AV, havde vi aldrig troet, at vi efter 10 år skulle stå som en af markedets absolut førende virksomheder inden for AV-løsninger. Det havde vi aldrig kunnet gøre uden vores mange kunder, der igen og igen kommer til os, når de har brug for hjælp til at finde frem til de helt rette AV-løsninger. At vores kunder får de bedste løsninger og den bedste service hos os, kan vi først og fremmest takke vores fantastiske medarbejdere for, og det gør os glade og stolte, at vores medarbejdere støtter op med engagement og dygtighed i alt, hvad de foretager sig i deres daglige arbejde.”

Best-AV har store visioner for videre udvikling mange år ud i fremtiden. I den forbindelse indtrådte Jesper Haaber Andersen i 2022 i ejerkredsen med henblik på et glidende fremtidigt generationsskifte.

Markeres med stor inspirationsdag

Best-AV markerer 10-års fødselsdagen med et stort event, hvor kunder og andre interesserede har mulighed for at opleve en verden af AV-nyheder. Det sker, når virksomheden er vært for en stor inspirationsdag på adressen i Glostrup.

Inspirationsdagen finder sted torsdag den 26. oktober fra klokken 13-16, og du kan læse mere om arrangementet på best-av.dk/inspirationsdag.

Foto: Best-AV

Vil du vide mere?

Best-AV A/S har gennem de seneste ti år leveret langt over 5000 AV-løsninger til virksomheder og offentlige institutioner i hele Danmark. Læs mere om Best-AV og nogle af de spændende projekter på www.best-av.dk eller på dk.linkedin.com/company/best-av.

Følg pressemeddelelser fra Best-AV A/S

Flere pressemeddelelser fra Best-AV A/S