Benny Elton Rasmussen er ny kunderådgiver i Andelskassen i Hobro

Andelskassen i Hobro opruster endnu en gang med lokale kræfter til rådgivningsteamet. 42-årige Benny Elton Rasmussen fra Arden er ansat som kunderådgiver, og han glæder sig til at gøre en forskel for kunderne.
Benny Elton Rasmussen kommer til Andelskassen i Hobro med stort lokalkendskab og mere end 21 års erfaring som kunderådgiver

Med mere end 21 års erfaring som kunderådgiver i lokalområdet er det en erfaren herre, der er startet hos Andelskassen i Hobro. For Benny Elton Rasmussen er det vigtigt som kunderådgiver at kunne gøre en forskel for kunderne.

”Som kunderådgiver er der ingen dage eller kunder, der er ens. Jeg kan godt lide at hjælpe folk, og jeg har et stort ansvar som finansiel rådgiver, så kunderne ved, hvad de siger ja til, hvis de eksempelvis står som førstegangskøbere af et hus. For det er jo meget mere end blot et huslån, der er også ejendomsskat, forsikringer m.m., og det skal kunderne være godt klædt på til, så de kan træffe den bedste beslutning for dem,” fortæller Benny.

Benny har arbejdet mere end 21 år i Sparekassen Danmark, primært i filialen i Arden. Han har derfor også været en del af Sparekassen Himmerland og Jutlander Bank, inden de fusionerede til Sparekassen Danmark. Med skiftet til Andelskassen i Hobro glæder Benny sig til fortsat at fokusere på den personlige og nærværende kunderådgivning.

”Jeg ser frem til at få et godt kendskab til kunderne og høre om deres udfordringer og drømme, og selvom jeg nu ikke længere arbejder i den by, jeg bor i, så betyder den lokale forankring meget for mig. Det betyder også meget for Andelskassen i Hobro, og da muligheden derfor bød sig for at prøve noget nyt i lokalområdet, slog jeg til,” siger Benny.

Benny bor nemlig i Arden, hvor han også er født og opvokset. Her bor han sammen med sin hustru og deres to piger på 11 og 5 år. Fritiden bruger Benny gerne sammen med familien eller ude i naturen, men han er også at finde på den lokale badmintonbane, hvor han spiller på motionsplan.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 18 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.