Bellagroup opruster med ny kommunikationschef

Kaspar Mørk Arianto tiltræder som ny kommunikationschef i Bellagroup, hvor han får ansvaret for intern og ekstern kommunikation.

I forlængelse af den nye strategi opruster Bellagroup kommunikationen med ansættelsen af Kaspar Mørk Arianto i en nyoprettet stilling som kommunikationschef.

Her får han ansvaret for at udfolde fortællingerne om mange aktiviteter og store arbejde med bæredygtighed for nye og eksisterende kunder, samarbejdspartnere og medier. Han får også ansvaret for et løft af den interne kommunikation i Bellagroup.

”Kaspar er den rigtige til at drive fortællingerne om alt fra vores helt store internationale events til de små hverdagshistorier, der giver indblik i det liv og engagement, der er kendetegnende for Bellagroups hoteller og venues som arbejdspladser og som vært for kundernes arrangementer,” siger Eva Helle Lundgren, Group Marketing Director i Bellagroup.

Kaspar Mørk Arianto har stor erfaring fra oplevelsesindustrien med en fortid som journalist og redaktør på blandt andet Alt om København og pressechef i Madklubben. Han har de seneste år været PR- og kommunikationsansvarlig for Løgismose Meyer.

”Jeg glæder mig til at bidrage til samtalen om, hvorfor fysiske møder, sammenkomster og oplevelser er grundlæggende vigtige for menneskers trivsel: For den fælles forståelse, for udsynet, for inspirationen og for lysten til at gøre en forskel,” siger Kaspar Mørk Arianto.

Kaspar Mørk Arianto tiltræder d. 1. april 2022.

Om Bellagroup

Venuedelen består af Bella Center Copenhagen, Bella Arena og Bella Sky Conference & Event, CIFF Showrooms og International House. Bellagroups egenproduceret store events er bl.a. CIFF (Copenhagen International Fashion Fair), Bogforum og LEGO World.

Bellagroup driver tre hoteller med internationalt anerkendte brands: Crowne Plaza Copenhagen Towers, AC Hotel Bella Sky Copenhagen og Copenhagen Marriott med til sammen næsten 1.600 værelser

Bellagroup har over 160 møde- og konferencelokaler og samlet ca. 200.000 kvadratmeter, med plads til over 30.000 gæster.

Ovenpå kapitaltilførsel og nyt ejerskab: Årsregnskabet for Bellagroup giver stærk tro på fremtiden6.5.2022 09:29:28 CEST | Pressemeddelelse

Trods endnu et år kraftigt præget af COVID-19-restriktioner, viser det netop offentliggjorte 2021-regnskab for Bellagroup stærke, positive takter. Et travlt andet halvår med stor gæsteaktivitet mellem lockdowns kombineret med bl.a. en rekapitalisering på 120 mio. fra selskabets nye ejere giver et resultat på lidt over 47 mio. kr. før skat. Dermed styrkes troen på en ny, altomfattende strategi om at forme fremtidens bæredygtige platform for international hospitality i København.

På egne ben for første gang: CIFF Kids skyder den europæiske sæson for børnebranchemesser i gang5.5.2022 13:42:37 CEST | Pressemeddelelse

Med et klart mål om at samle branchen, byder CIFF Kids fra 19.-21. juni 2022 brands, indkøbere, og presse indenfor til tre intense business- og inspirationsdage i Bella Center Copenhagen. Med de nye, tidligere sommerdatoer løsriver man sig fra moderskibet CIFF, for dermed at placere sig mere optimalt ift. branchens ændrede indkøbsmønstre – både nationalt og internationalt.