Bellagroup byder DR velkommen som ny partner på LEGO® World 2022

Der er garanti for endnu mere leg, læring og kreativitet, når Bellagroup sammen med LEGO, Ramasjang og Minisjang slår dørene op til dette års LEGO World i Bella Center.

Det bliver en endnu større oplevelse for børn og barnlige sjæle, når Lego World vender tilbage til Bella Center til april. Med DR som samarbejdspartner bliver de kendte figurer fra Ramasjang og Minisjang nemlig en del af legeoplevelsen.

”I Bellagroup arbejder vi for at skabe gode oplevelser i fantastiske rammer. LEGO World er et af de events, som vi er glade for at være med til at arrangere år efter år, for det er umuligt ikke at blive i godt humør af alle de glade børn.

Vi arbejder løbende med udvikling af vores koncepter og partnerskaber, og derfor er jeg ekstra stolt af, at vi sammen med LEGO i år kan præsentere en stærk ny partner i DR, der er blandt de bedste i verden, når det gælder børneunderholdning og -læring.  Vi glæder os til endnu en gang at fylde Bella Center med en masse skønne besøgende børn og voksne, som kan se frem til et engagerende og inspirerende oplevelsesrum,” siger Christian Folden Lund, CEO Bellagroup.

Med de stærke kræfter og den unikke viden og erfaring, DR har indenfor målgruppen, tilfører Ramasjang og Minisjang nye og spændende oplevelser og en helt unik opgradering af konceptet LEGO World. De kendte figurer fra Ramasjang og Minisjang bliver en del af oplevelsen, men resten er en hemmelighed.

FAKTA

LEGO World afholdes af LEGO og Bellagroup, og det er 7. år, at der afholdes Lego World i Bella Center. Normalt ligger arrangementet i uge 7, men på grund af Covid-19 er det flyttet til påsken og finder i år sted den 15-18. april.

Om Bellagroup

Venuedelen består af Bella Center Copenhagen, Bella Arena og Bella Sky Conference & Event, CIFF Showrooms og International House. Bellagroups egenproduceret store events er bl.a. CIFF (Copenhagen International Fashion Fair), Bogforum og LEGO World.

Bellagroup driver tre hoteller med internationalt anerkendte brands: Crowne Plaza Copenhagen Towers, AC Hotel Bella Sky Copenhagen og Copenhagen Marriott med til sammen næsten 1.600 værelser

Bellagroup har over 160 møde- og konferencelokaler og samlet ca. 200.000 kvadratmeter, med plads til over 30.000 gæster.

Guldfest: Københavns nye arena fejrer 1-års fødselsdag med international milepæl for bæredygtighed17.6.2022 08:02:54 CEST | Pressemeddelelse

Det er et år siden, Bella Arena slog portene op til nye muligheder for kongresser, koncerter og kulturelle events ved Bella Center. Trods åbning midt i en pandemi har arenaen allerede dannet ramme om et væld af arrangementer, og mange flere er på trapperne. Som en veltimet fejring modtager Bella Arena nu sit endelige DGNB-certifikat for bæredygtigt byggeri i international guldklasse.

Ovenpå kapitaltilførsel og nyt ejerskab: Årsregnskabet for Bellagroup giver stærk tro på fremtiden6.5.2022 09:29:28 CEST | Pressemeddelelse

Trods endnu et år kraftigt præget af COVID-19-restriktioner, viser det netop offentliggjorte 2021-regnskab for Bellagroup stærke, positive takter. Et travlt andet halvår med stor gæsteaktivitet mellem lockdowns kombineret med bl.a. en rekapitalisering på 120 mio. fra selskabets nye ejere giver et resultat på lidt over 47 mio. kr. før skat. Dermed styrkes troen på en ny, altomfattende strategi om at forme fremtidens bæredygtige platform for international hospitality i København.

På egne ben for første gang: CIFF Kids skyder den europæiske sæson for børnebranchemesser i gang5.5.2022 13:42:37 CEST | Pressemeddelelse

Med et klart mål om at samle branchen, byder CIFF Kids fra 19.-21. juni 2022 brands, indkøbere, og presse indenfor til tre intense business- og inspirationsdage i Bella Center Copenhagen. Med de nye, tidligere sommerdatoer løsriver man sig fra moderskibet CIFF, for dermed at placere sig mere optimalt ift. branchens ændrede indkøbsmønstre – både nationalt og internationalt.