BC Hospitality Group opsiger samarbejde med Comwell

BC Hospitality Group har siden 2010 drevet Danmarks største konferencecenter under branded Comwell Conference Center Copenhagen, ved Bella Center Copenhagen. Samarbejdet har ud over branding af konferencecentret, omfattet salgs- og markedsføringaktiviteter.

BC Hospitality Groups har opsagt samarbjedet og vil fremover drive konferencecentret som en integreret del af AC Hotel Bella Sky og Bella Center som i april 2021 vil blive udvidet med en helt ny 14.000 Km2 stor kongres- og multihal.

Allan L. Agerholm, koncernchef og CEO i BC Hospitality Group A/S: “Vi ser frem til åbningen af vores nye store kongres- og multihal fuldt integreret med vores møde- og konference-faciliteter hvor vi vil fortsætte med at fokusere på at levere bæredygtige arrangementer. Det er vores erklærede målsætning at fortsat være frontrunners indenfor ”sustainable hospitality”.

Vores nye imponerende hal, står klar om godt og vel otte måneder, så vi kan byde vores kunder velkommen tilbage efter corona-virus i nye og samlede rammer hvad end man er hotelgæst, konference- eller messe-deltager.”

Den nye kongres- og multihal er, udover at være et meget ambitiøst projekt, en stor strategisk investering, som skal sikre at Bella Center og København kan fastholde og vækste positionen som en af Europas foretrukne kongresdestinationer, og også som lokalitet for store og meget forskelligartede arrangementer. Dertil skal lægges muligheden for fremover at udnytte den fulde fleksibilitet af AC Bella Sky og Bella Center Copenhagens faciliteter.

Samarbejdet med Comwell ophører pr. 31. december 2020. Allerede indgåede kundeaftaler forbliver dog uændrede og vil fortsat være gældende.

Pressechef Karen Østerbye - tlf 81 88 48 43 - kars@bchg.dk

BC Hospitality Group er en af Danmarks største virksomheder inden for hoteller, konferencer, messer og hospitality, og den samlede koncern råder over 1.584 hotelværelser, 162 møde- og konferencelokaler og ca. 200.000 m2 konference- og møde- og eventfaciliteter, med plads til over 30.000 personer, og består af: Bella Center Copenhagen, Comwell Conference Center Copenhagen (indtil 31.12.2020), Crowne Plaza Copenhagen Towers, AC Hotel Bella Sky Copenhagen, Copenhagen Marriott, CIFF, CIFF Showrooms og International House.

BC Hospitality Group har et stort og vigtigt byggeri i gang: En massiv udvidelse af Bella Center Copenhagen, med opførelsen af en ny kongreshal og i alt 14.000 nye m2, som forventes færdigt i første halvdel af 2021.

BCHG Future Job Fair - jobmesse for BC Hospitality Groups opsagte medarbejdere.19.9.2020 09:00:52 CESTPressemeddelelse

BC Hospitality Group har stablet en intern jobmesse på benene med det ene formål at hjælpe de mange medarbejdere, som er opsagt som konsekvens af coronakrisen, videre bedst muligt. Det er mandag 21.9.2020 fra kl. 9.00 – 14:30 i Bella Center Copenhagen og Cecilia Lonning-Skovgaard, borgmester for Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommunes holder åbningstale.