Bauer Media ansætter ny Content Director

Fra den 1. juli bliver Steffen Raastrup ny Content Director hos Bauer Media Danmark med ansvar for alt indhold på tværs af Bauer Medias kanaler som inkluderer NOVA, The Voice, Radio 100, Pop FM, Radio Soft, myROCK samt egen produktion af podcasts.

Steffen Raastrup har bred erfaring med audio og underholdning efter at han blandt andet har været Kanalredaktør for P3 hos DR Medier og Head of Content DK hos Podimo.

Om ansættelsen af Steffen Raastrup siger Jim Receveur, CEO Bauer Media: "Jeg er rigtig glad for at Steffen starter hos os som ny Content Director. Hans viden og erfaring fra traditionel flowadio hos DR P3 kombineret med hans erfaring og indsigt med podcast fra Podimo gør ham til det helt rigtige match i forhold til vores ambitioner indenfor radio og digital audio. Jeg er sikker på at Steffen sammen med vores dygtige team vil bidrage til vores vision om fortsat at være markedsleder indenfor kommerciel audio."

Steffen Raastrup selv glæder sig også over sin nye position ”Jeg har virkelig savnet at arbejde med flowradio, der er et levende og unikt medie, der stadig rummer et kæmpe potentiale. At få lov til at arbejde med Bauer Medias imponerende portefølje af kanaler og super dygtige medarbejdere, er derfor en kæmpe fornøjelse og privilegie, der samtidig giver mig mulighed for at arbejde videre med podcast og radio on demand indenfor rammerne af RadioPlay. Jeg glæder mig til at trække i arbejdstøjet og videreudvikle nogle af de stærkeste kanal- og programbrands i Danmark.” siger Steffen Raastrup.

For yderligere oplysninger kontakt venligst CEO Jim Receveur, JR@bauermedia.dk

Bauer Media står bag radiostationerne NOVA, The Voice, Radio 100, myROCK, Radio Soft og Pop FM samt den digitale platform RadioPlay. Med mere end 2 millioner lyttere hver uge er Bauer Media markedsleder indenfor kommerciel radio i Danmark. Bauer Media er Europas største privatejet kommercielle radioselskab.