Bauer Media ansætter COO med fokus på digitale vækst ambitioner

Bauer Media har ansat Tobias Nielsen i ny rolle som COO, hvor han blandt andet skal sikre selskabets digitale transformation fra at være Danmarks største kommercielle radioselskab til at blive Danmarks førende audioselskab.

Tobias Nielsen arbejdede for Bauer Media i Danmark i en lang årrække, indtil han i starten af 2020 flyttede til London for at arbejde hos Bauer Media Audio’s Central team. Her har han de sidste tre år været en del af den digitale ledelse og blandt andet stået bag udvikling og en succesfuld lancering af subscription radio, som Bauer har lanceret i UK, Danmark, Norge og Finland.

CEO hos Bauer Media, Jim Receveur glæder sig over ansættelsen af Tobias Nielsen som COO: ”Audio markedet er i rivende udvikling, og som markedsleder på kommerciel radio og med over to millioner ugentlige lyttere har vi store forventninger til vores digitale fremtid. Tobias har med sin erfaring og indsigt, senest fra tre års internationale arbejde med digital audio indenfor Bauer, meget at bidrage med i vores arbejde med at indfri vores store digitale ambitioner

Tobias Nielsen fortsætter udover rollen som COO i Danmark i sin internationale rolle hos Bauer som Director of Premium Projects, samt med ansvar for content samarbejde på tværs af landene.

For yderligere oplysninger kontakt venligst CEO Jim Receveur, JR@Bauermedia.dk

Bauer Media står bag radiostationerne NOVA, The Voice, Radio 100, myROCK, Radio Soft og Pop FM samt den digitale platform RadioPlay. Med mere end 2 millioner lyttere hver uge er Bauer Media markedsleder indenfor kommerciel radio i Danmark. Bauer Media er Europas største privatejet kommercielle radioselskab.