BAAL på DETOUR i efteråret 2022

BAAL – DETOUR 2022

Baal har gennem de sidste 25 år skabt sig et ry som et af landets allerbedste livebands og har for længst opbygget et trofast og dedikeret publikum, der altid fylder stederne i landets større byer.

Men med vanlig sans for at udfordre sig selv – og for at hylde ildsjæle og iværksættere i Danmarks guldkant, har Baal denne gang besluttet sig for at se bort fra landets 10 største byer og i stedet sprede den særlige Baalske magi udover en række spillesteder, der fortjener den største respekt for at holde gang i kulturen og præsentere en langt mere mangfoldig side af den danske musikscene end den, der lige fylder primetime TV.

Baal er mere velspillende og levende end nogensinde, koncerterne stadig storladne og uforudsigelige & bandet glæder sig til en lille magisk Detour – endnu tættere på publikum.

Baal er:
Bjørn Fjæstad – Vokal
Henrik Sten Melander – Keyboards
Morten Lundsgaard – Guitar
Kenni Andy Jørgensen – Trommer
Troels Skjærbæk - Bas

Tourplan:
02.11 FERMATEN. Herning
03.11 HARDERS. Svendborg
04.11 SØNDERBORGHUS. Sønderborg
05.11 KOSMORAMA. Bramming
09.11 SKANDERBORG KULTURHUS. Skanderborg