Aveny-T får nyt bestyrelsesmedlem

Anne Sophie Fogedby er nyt bestyrelsesmedlem af Aveny-T

Anne Sophie Fogedby har arbejdet med en lang række scenekunstproduktioner i forskellige kunstneriske formater og genrer, nationalt og internationalt. Hun har arbejdet som producent på Mungo Park fra 2007-18, og tiltrådte i 2018 som producent på Den Kongelige Opera, hvor hun fortsat er i dag.

“Igennem sit arbejde som producent og generelle erfaring med scenekunstbranchen, har Anne Sophie Fogedby indsigt i drifts-, udviklings-, og strategisk arbejde i scenekunstinstitutioner og kompagnier, og det er netop de kompetencer, vi har ønsket at tiltrække som erstatning for Christian Have, der har ydet en værdifuld indsats i bestyrelsen”, siger bestyrelsesformand Henning Dyremose.

Den samlede bestyrelse udgøres nu af formand Henning Dyremose, næstformand Bente Dalsbæk, Else Marie Lautrup Thorgaard, Benjamin Rud Elberth, Gunvor Wibroe, Jakob Høyer og Anne Sophie Fogedby.

For yderligere information kontakt venligst formand for bestyrelsen, Henning Dyremose på dyremose@tdcadsl.dk

Om Aveny-T

Aveny-T producerer og præsenterer teater af unge, om unge og til unge – i alle aldre. Teatret hylder diversitet og aktualitet og udkommer både i stort og intimt format. Vi skaber fællesskaber og oplevelser i mødet mellem levende kunst og publikum - og vi præsenterer et mangfoldigt univers af scenekunst, musik og film. På Aveny-T skal vi undres og muntres - sammen.