AutoMester

AutoMester har holdt danskerne bedre kørende i 25 år

Del

Det startede i 1993. Ikke stort og dramatisk, men alligevel med 40 værksteder samlet under én paraply. Det viste sig hurtigt, at konceptet kunne bære. I dag er AutoMester Danmarks største værkstedskæde. Med over 420 værksteder landet over sørger de for at holde danske bilister bedre kørende. Det fejres nu med en landsdækkende jubilæums­konkurrence med præmier for over 650.000 kr.

Den første vinder af en ny Kia Picanto med 3 års service­aftale  er allerede udtrukket. Det blev Hanne Gamsbøl, der er kunde hos  Tappernøje Auto. Her ses vinderen i selskab med AutoMesters marketingkoordinator Lena Britt Pedersen, kædechef Tommy Stuckert og indehaver af  Tappernøje Auto Jan Christoffersen.
Den første vinder af en ny Kia Picanto med 3 års service­aftale er allerede udtrukket. Det blev Hanne Gamsbøl, der er kunde hos Tappernøje Auto. Her ses vinderen i selskab med AutoMesters marketingkoordinator Lena Britt Pedersen, kædechef Tommy Stuckert og indehaver af Tappernøje Auto Jan Christoffersen.

Opskriften på succes

Helt fra starten har AutoMesters koncept været klart: Høj kvalitet baseret på frie, uafhængige værksteder. Målsætningen var at få ”flere glade bilister.” Det sidste udsagn var faktisk kædens oprindelige slogan.

Det lykkedes i så høj grad, at AutoMester i dag, med de mange medlemmer og over en kvart million kunder, ikke kun er Danmarks største værkstedskæde - men også en af Danmarks største retail-kæder.

”Mange bliver overraskede, når vi fortæller, at AutoMester faktisk har ligeså mange værksteder, som der er Netto butikker i Danmark” fortæller Tommy Stuckert, kædechef for AutoMester og fortsætter. ”Det er selvfølgelig ikke noget, der er kommet ”over night”. Det er resultatet af 25 års målrettet arbejde i en branche, hvor konkurrencen er benhård, hvor der er mange om buddet og hvor den teknologiske udvikling har givet nye muligheder.

Et vigtigt element i vores udvikling har været vores kontinu­erlige markedsføring. Takket være en målrettet indsats, har vi fået op­bygget den højeste kendskabsgrad blandt værkstedskæderne i Danmark, hvilket gør os attraktive overfor nye kunder såvel som nye værksteder.”

Om at følge med tiden

En stor del af succesen skyldes, at kæden har tænkt stort fra starten og fulgt med tiden både i forhold til den nyeste teknologi og uddannelse af mekanikere. AutoMester var blandt de første, der greb bolden, dengang internettet for alvor ramte de danske hjem.

”Vi så mulighederne og reagerede hurtigt – og har siden været first-mover på den digitale front, for hele tiden at være på forkant med kundernes behov og forventninger”, fortæller Tommy Stuckert.

Responsen var positiv, og AutoMesters brug af nye medier op­­dateres stadig i takt med den digitale udvikling. Automester.dk fungerer i dag som en online platform for den kundeservice, der har kendetegnet kæden igennem 25 år. Det online univers indeholder eksempelvis mulighed for online booking af service og andre ydelser døgnet rundt på mange af værkstederne, blog, digitalt kundemagasin og en FordelsKlub, der giver 5% bonus på værkstedsregningen samt adgang til en lang række tilbud på overnatninger, ferierejser, forlystelser m.m.

Med I prisvindende film

AutoMesters tilstedeværelse på TV har også været medvirkende til at forankre positionen som Danmarks største og mest kendte værkstedskæde - både gennem nytænkende tv-reklamer, sponsor­aftaler med bl.a. Dansk Håndbold Forbund og medvirken i den Golden Globe- og Oscar-vindende spillefilm ”Hævnen” af Susanne Bier. AutoMester har i filmen lagt værksted og arbejdstøj til en scene med blandt andre Kim Bodnia og Lars Kaalund som AutoMester mekanikere. 

Jubilæum med store gevinster

Det 25 års jubilæum fejres med en konkurrence, der afspejler AutoMesters ambitiøse og kundeorienterede univers. Konkurrencen kører i hele jubilæumsåret og præmierne udtrækkes på måneds- og kvartalsbasis. Den samlede værdi af alle præmierne er på over 650.000 kr. Hovedpræmierne er 4 nye biler inkl. en 3-årig serviceaftale hos AutoMester.

Hvis du tilmelder dig AutoMesters FordelsKlub, som i øvrigt er gratis, kan du være med i konkurrencen. Hver måned kan du svare på et spørgsmål. Svarer du rigtigt, deltager du i kon­kurrencen om månedens præmier. Du optjener samtidig et lod og deltager automatisk også i konkurrencen om de fire Kia Picanto biler, hvor der udtrækkes en bil hvert kvartal.

Vil du også deltage i AutoMesters jubilæumskonkurrence, så se hvordan og tilmeld dig på automester.dk eller hent den gratis FordelsKlub app – eller send AUTO til 1220. Det koster kun almindelig trafiktakst.

Billeder

Den første vinder af en ny Kia Picanto med 3 års service­aftale  er allerede udtrukket. Det blev Hanne Gamsbøl, der er kunde hos  Tappernøje Auto. Her ses vinderen i selskab med AutoMesters marketingkoordinator Lena Britt Pedersen, kædechef Tommy Stuckert og indehaver af  Tappernøje Auto Jan Christoffersen.
Den første vinder af en ny Kia Picanto med 3 års service­aftale er allerede udtrukket. Det blev Hanne Gamsbøl, der er kunde hos Tappernøje Auto. Her ses vinderen i selskab med AutoMesters marketingkoordinator Lena Britt Pedersen, kædechef Tommy Stuckert og indehaver af Tappernøje Auto Jan Christoffersen.
Download

Information om AutoMester

AutoMester
AutoMester



Følg pressemeddelelser fra AutoMester

Skriv dig op her og modtag pressemeddelelser på mail. Indtast din mail, klik på abonner og følg instruktionerne i den udsendte mail.