Astralis ringer på klokken - åbner selskabets egen handel på OTC, New York

Astralis A/S er bekræftet til optagelse på OTCQX Best Markets i USA og her til morgen ringede medlemmer af selskabets ledelse på klokken for officielt at åbne første handelsdag.

Astralis er selskab nummer 500 og det første danske selskab der optages til handel, hvilket OTC Markets markerer med en global annoncering og altså en invitation til officielt at åbne for handlen i dag, tirsdag d. 11. maj 2021.

The Bell Rings For Astralis A/S On The OTCQX from Astralis on Vimeo.

Astralis A/S er i forvejen noteret på Nasdaq First North Growth Market i Danmark og med optagelsen på OTCQX Best Market vil selskabets aktier være tilgængelige for private og industrielle amerikanske investorer med interesse i eksponering i den hastigt voksende, globale esportsindustri, hvilket forventes at påvirke aktiens likviditet positivt.

Anders Hørsholt, direktør i Astralis A/S, udtaler:

- Vi er glade for optagelsen på OTCQX. Det vil give vores nuværende og potentielle investorer en ny og større reguleret platform for køb og salg af selskabets aktier, og det giver yderligere eksponering i det voksende amerikanske investor-marked med interesse i esport og digital underholdning.

- Handel af selskabets aktier på OTCQX vil sikre øget og lettere adgang for private og industrielle amerikanske investorer, der ønsker at investere I vores selskab og forretningsmodel og dermed at blive en del af Astralis’ udvikling som førende i den hastigt voksende, globale esportsindustri.”

Astralis A/S handles fra i dag under ticker "ASGRF" på OTCQX Best Markets.

Tusinder af fans trodsede hedebølgen da Astralis åbnede midt i København21.6.2021 06:44:42 CEST | Pressemeddelelse

Astralis' nye, store centrum for gaming, undervisning og esportsunderholdning åbnede lørdag formiddag kl 10, men allerede fra kl 4 lørdag morgen begyndte der at danne sig kø vedTivoli-hjørnet, midt i København. Da butikken åbnede strakte køen sig om hjørnet og så langt øjet rakte, og og det 1.200 m2 store gamingparadis i to etager fik en forrygende start med mere end 2.500 besøgende allerede første dag.