Astralis og HP forlænger og udvider stor sponsor-aftale

Det er altså ikke kun Astralis Group og Astralis’ spillere, der får glæde af det udvidede samarbejde og OMENS kompromisløse indstilling til kvalitet; forlængelsen kommer også de mange fansene og besøgende i Astralis Flagship Store og Tivoli’s gæster til gode.

Jakob Lund Kristensen, medstifter af Astralis og Astralis Group:

- Vores samarbejde med HP har igennem alle årene været et nøgle-partnerskab og det faktum, at vi nu er i stand til at udvide samarbejdet til at dække både vores Counter-Strike og vores League of Legends hold, vores kommende to-etagers Flagship Store og gaming facilitet ved Tivoli, samt eventuelt kommende lokationer, er et stærkt signal omkring begge parters store dedikation til samarbejdet.

- I vores Flagship Store alene vil vi have mere end 130 gaming stationer og VIP-faciliteter, som vores partnere vil være med til at udstyre med de bedste produkter indenfor computer hardware og -gear, så hardware-delen er en ikke uvæsentlig del af den nye aftale, kommenterer Jakob Lund Kristensen.

- HP er en ekstremt vigtig partner og leverandør af hardware af kompromisløs kvalitet til alle vores hold, spillere og faciliteter. Aftalen er i sig selv ekstremt værdifuld og udvidelsen styrker både vores hold og selskab på flere måder, da det både er en traditionel sponsor-aftale med eksponering og aktivering, men altså også dækker vores store behov for hardware af høj kvalitet.

- Aftalen sikrer at vi kan byde fans og gæster indenfor til en gaming-oplevelse på et set-up, der er så tæt på de professionelle spilleres som overhovedet muligt. Samtidig bakker aftalen om om vores fælles mål med at facilitere den bedst mulige oplevelse for alle der elsker at game, uanset deres niveau, alder, køn eller andet. Sammen ønsker vi at styrke alle de positive aspekter ved gaming og esport i et inkluderende fællesskab, slår Astralis-stifteren fast.

Rasmus Fredholm Samsøe, Marketing Manager, HP:

- Vi er selvfølgelig virkelig stolte over at forlænge og udvide vores stærke partnerskab med Astralis Group. Begge selskaber er pionéer på hver deres område og sammen vil vi fortsætte arbejdet for at skubbe til grænsnerne for hvad gaming kan og støtte op om de positive aspekter i gaming og esport. Hos HP søger vi altid at skubbe til udviklingen for, hvad der er muligt via innovation og en constant udvikling af proukter i det store udvalg af OMEN gaming udstyr og support systemer via OMEN Gaming Hub.

- OMEN-produkterne er designet til at hjælpe alle gamere med at nå deres fulde potentiale, og også på det område deler vi værdier med Astralis. For os er gaming-kultrens natur netop udvikling og en konstant udfordring af det eksisterende, hvilket er præcs hvad vi ser i Astralis’ Performance Model.

- Vi ser frem til at arbejde med Astralis organisationen omkring deres hold og deres kommende faciliteter, som kommer til at flytte gaming-oplevelsen til et helt nyt niveau, fortæller marketingmanageren.

Aftalen er forlænget med 12 måneder, hvilket er standarden for alle kommercielle partnerskaber hos HP. Partnerne har aftalt ikke at udtale sig yderligere om økonomien i partnerskabet, der beskrives som væsentligt.

Astralis åbner første Flagship Store i samarbejde med Tivoli4.2.2021 10:02:09 CET | Pressemeddelelse

Esports and amusementparks: Astralis opens first ever Flagship Store in Tivoli4.2.2021 10:01:32 CET | Press release

This Summer, Astralis Group is set to open the first-ever Astralis Flagship Store in the heart of Copenhagen. Astralis Flagship Store combines a state-of-the-art esports- and gaming experience in modern facilities with all the latest Astralis Merchandise, gaming set-up for 130+ guests, VIP rooms, all the newest and some yet-to-be released products from Astralis’ commercial partners, mini tournaments, viewing parties and fan events. The first gaming facility opened by the esports organization also marks a strategic partnership between Astralis and Tivoli Gardens, the world’s oldest and one of the most iconic amusement parks. The partnership will be rolled out over summer where Astralis will be a visible and integrated part of the events in Tivoli – and Tivoli’s customers will be invited inside the Flagship Store to get a new, digital gaming experience.