Astralis kæmper for gode forhold: Indgår samarbejde mod snyd og dårlig opførsel i gaming

Astralis har fået nok af snyd, hade-beskeder, giftig opførsel og dårlige forhold for danske gamere. Organisationen lancerer i dag et stort samarbejde med Esportal, som ud over international eksponering og aktivering, blandt andet sigter på at give danske Counter-Strike spillere og gamere de bedst mulige forhold.

Således kan man allerede nu oprette sig på den første portal med et område dedikeret til danske Counter-Strike spillere, hvor man ud over at spille selv, kan deltage i turneringer, konkurrencer og møde både de professionelle Astralis-spillere og organisationens talenthold.

Kasper Sindt, kommerciel direktør i Astralis A/S:

- Samarbejdet med Esportal har virkelig mange perspektiver. VI er især glade for at kunne tilbyde danske spillere at kunne spille mod hinanden med fokus på alt det positive, gaming tilbyder.

- Vi har længe søgt efter en mulighed for at gå aktivt ind i arbejdet for bedre forhold for danske spillere, så da vi fik kontakt med folkene bag Esportal og gik i dybden med, hvad deres platform kan tilbyde, handlede det mest af alt om at finde en aftale, der også skabte fornuft for os kommercielt.

- Det har vi nu fundet og vi er ekstremt glade for, sammen med Esportal at lancere den første danske matchmaking portal med fokus på alt det, der for os gør esport og gaming til noget positivt. Med danske administratorer på den danske server, klare regler for god opførsel og events for de danske medlemmer tilbyder vi noget, virkelig mange har efterspurgt.

- Samtidig har vi udviklet et dedikeret Astralis-miljø med konkurrencer, turneringer og mulighed for at møde vores spillere, når de enten streamer eller spiller på platformen. Vi har meget store forventninger til samarbejdet og glæder os til at vise spillere på alle niveauer, hvad vi har gået og arbejdet med, fortæller Kasper Sindt.

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Marcus Huber, CEO hos Esportal:

-Vi lancerede Esportal in 2017 med målet om at skabe et bedre miljø omkring CS:GO matchmaking og turneringer på lokalt sprog, med lokale administratorer og aktiviteter.

-Sammen med den førende danske esportsorganisation Astralis går vi nu ind i den danske scene for at give de danske spillere bedre forhold og en ny, positiv CS:GO oplevelse. Partnerskabet er et logisk næste skridt for os i forhold til vores målsætning om, at skabe den mest interessante platform for danske Counter-Strike spillere.

Det er allerede nu muligt at blive en del af Esportal-miljøet sammen med Astralis, som løbende tilføjer nye muligheder, konkurrencer, events, turneringer og interaktion mellem de danske spillere og fans.

Fuld version af video: