Astralis

Astralis betalingskort og bank:Mere end 6.100 på venteliste

Del

Lunar og Astralis bryder grænserne for, hvad man skal med en bank. Alle danske Astralis-fans kan nu få deres eget Astralis betalingskort i sort metal, som giver adgang til en eksklusivt indhold hos Lunar. Med kortet kan brugerne komme tættere på spillerne, taktikken og holdet bag, og håbefulde talenter kan få insider-tips fra stjernerne. Allerede til den officielle lancering står flere end 6.100 på venteliste for at få adgang til kortet og den nye digitale bankfunktion.

Fra i dag kan alle håbefulde Counter-Strike talenter blive trænet af spillerne fra verdens førende hold samme sted, de kan styre deres penge, betalinger og budgetter. Det er en ny måde at bruge sin bank på, når Astralis i samarbejde med Lunar i dag får sit helt eget betalingskort og univers.

Formålet er at engagere sig med den hastigt voksende skare af esports-fans og gøre banken en mere integreret del af hverdagen for mange unge.

6.100 har skrevet sig på ventelisten og er klar til at Lunar i dag åbner for det nye univers i appen, hvor brugerne kan få et Astralis Visa-kort med adgang til eksklusivt indhold fra Astralis-teamet. Brugerne får blandt andet videoer med tips og tricks, rabatter på merchandise, mulighed for at stille spørgsmål til spillerne direkte i appen og meget mere.

Ken Villum Klausen, Adm. direktør og stifter i Lunar siger:

- Gaming er blevet hverdag for langt de fleste unge, og under pandemien har vi set en endnu større vækst i antallet af gamere og fans, der dagligt engagerer sig i esport på forskellig vis. Alligevel er vi overraskede over, hvor mange, der står i kø til at få mulighed for at sikre sig et Astralis-kort.

- Der er mange fordele som fan, og vi tror helt sikkert på, vi sammen med Astralis kan skabe et helt nyt bånd med vores brugere som både bliver underholdt, men som også får en større kontakt med både banken og deres egen økonomi.

- Både i Danmark og globalt står Astralis ekstremt stærkt når det gælder om at opbygge et vindende hold, en sund kultur og en stor fanskare, som vi nu giver muligheden for at sammensmelte bank, læring og underholdning på en måde, som ikke er set før.

Jakob Lund Kristensen, grundlægger og kommerciel direktør i Astralis Group siger:

- Esport og Astralis appellerer til en bredere og bredere demografi, og vi har oplevet en markant stigning i seere, men også i engagementet hos den voksende fanskare. Fans vil involveres og være tættere på, samtidig med at de også vil mærke at de værdsættes. Det er noget af det, vi søger at opnå ved samarbejdet med Lunar, som giver os nye muligheder for at producere indhold, der ellers ikke ville være lavet.
.
- Det her er vitterligt en ny måde at tænke bank og digital underholdning på og vi kommer til at give de fans endnu mere relevant og underholdende, men også lærerigt indhold.

- At vi allerede nu har mere end 6.100 på venteliste på et rent dansk tiltag, som endnu ikke er blevet præsenteret i sin helhed, viser om noget potentialet i den slags innovative samarbejder, lyder det fra Jakob Lund Kristensen.

I bank-appen kan brugerne i et særligt Astralis Academy blive trænet af Astralis-stjernerne, de kan få tips til mental træning og performance af spillerne og Astralis’ sportsdirektør Kasper Hvidt.

Der er også live “spørgsmål og svar” med teamet i appen og mulighed for at købe trøjer og alt det nye Astralis-merchandise med rabat. Kortet lanceres i dag på Lunars app.

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Information om Astralis

Astralis
Astralis
Otto Bussesvej 7
2450 København SV

+45 3176 3313https://astralis.gg/

Følg pressemeddelelser fra Astralis

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Astralis

Ny CMO: Astralis Group henter Samantha Yu hos Refinery29/VICE Media Group14.1.2021 10:00:50 CETPressemeddelelse

Astralis Group fortsætter oprustningen på den kommercielle front og efter sidste uges offentliggørelse af en ny kommerciel direktør, kan selskabet nu fortælle at man også styrker organisationen med en ny, stærk international profil i rollen som CMO. 29-årige Samantha Yu skifter 1. februar tilværelsen som Vice President, Brand & Integrated Marketing i VICE Media Groups Refinery29 ud med sin nye rolle hos den danske esportsorganisation, hvor hun sammen med den øvrige ledelse skal forberede et år med forventet vækst i forretning og organisation.

Astralis and Logitech G extend and expand partnership18.12.2020 09:00:35 CETPress release

Astralis Group and Logitech G have just announced a new, significant commercial partnership which solidifies the common long-term ambitions of the two companies. Astralis Group and Logitech G have extended their cooperation for another three years. The international esports powerhouse and one of the world’s leading gaming technology companies have extended their agreement to include co-branding rights, as well as gear and equipment for the Astralis teams and facilities, existing and new. In addition to the Logitech G PRO mice and keyboards, which Astralis has been using for the last 2 years in all competition, they will also have access to the Logitech G PRO gaming headset lineup.

Næste generation klar: Astralis’ talenter står på spring16.12.2020 10:31:51 CETPressemeddelelse

I midt november annoncerede Astralis Group en strategisk investering i talentudvikling under navnet Astralis Talent. Baseret på en sund, balanceret, professionel tilgang til præstationsoptimering er Astralis Talent udviklet for at skabe en stærk intern rekrutteringsplatform og sparringspartner for A-holdene, samt at styrke udviklingen af unge talenter i Counter-Strike og League of Legends. I dag kan Astralis Talent så offentliggøre de to første talent-trupper, som allerede fra januar vil deltage i danske, regionale og stærke internationale talent-turneringer.

The next generation of Astralis talents announced16.12.2020 10:30:57 CETPress release

In mid-November, Astralis Group announced a strategic investment in Astralis Talent. Founded on a healthy, balanced, and professional approach for performance optimization, Astralis Talent is developed to create an internal recruitment platform and sparring for the Counter-Strike and League of Legends A-teams and to ultimately form new top players. Today, Astralis Talent can reveal the two first talent rosters. Starting January, the teams will participate in relevant Danish, regional, and international tournaments.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum