ASCOM

Ascoms workflow løsning modtager prestigefyldt pris fra Frost and Sullivan

Det er på baggrund af en nylig analyse af digitaliseringen i den amerikanske sundhedssektor, at Frost & Sullivan har kåret Ascom som vinder af årets Best Practices Award. Ascom modtager prisen for sin workflow løsninger, som netop er målrettet sundhedssektoren.

Der er multimedier i denne udgave af Smart News. Se hele udgaven her: http://www.businesswire.com/news/home/20160905005381/da/

Prisen, som uddeles hvert år, gives til en virksomhed, der har udviklet et innovativt produkt baseret på førende teknologier. Produktet skal indeholde værdiskabende fordele og forbedre ROI, så kunderne øger deres markedspotentiale.

Frost & Sullivan hæfter sig ved, at Ascoms workflow løsning – som omfatter den specialdesignede smartphone til sundhedssektoren Ascom Myco, Telligence Patientkald og Unite software – giver det kliniske personale adgang til patientinformation, når og hvor der er behov for det, så de kan levere endnu mere kvalitet i patientplejen. For eksempel indeholder Ascoms patientkaldesystem eskalering og prioritering af kald og alarmer, så personalet kan handle optimalt og rettidigt i alle situationer.

Frost & Sullivan noterer også Ascoms commitment i forhold til at forstå behovene i sundhedssektoren og tilbyde økonomiske løsninger, der kan integreres med hospitalernes eksisterende teknologier og som dækker hele flowet af arbejdsgange.

-Traditionelle workflow løsninger tager hånd om et enkelt element i arbejdsprocessen, hvilket efterlader mange hospitaler med huller i arbejdsgangene, fordi leverandørernes løsninger ikke taler sammen. Ascom løser denne problematik med sine løsninger – Ascom Myco, Unite Middleware og Telligence Patientkald – som dækker hele værdikæden. Derfor øger Ascoms løsningspallette mobiliteten, reducerer antallet af unødvendige skridt og fjerner flaskehalse i workflowet. Det styrker på én gang patienttilfredsheden og øger kvaliteten i plejen, siger Michelle Reich, Best Practices Analyst i Frost & Sullivan.

-Vi har holdt møder med Frost & Sullivan, som ikke blot har haft et teknologisk fokus, men også sat fokus på, hvordan vi designer vores løsninger i forhold til virkeligheden i sundhedssektoren. Sundhedssektoren udvikler sig hurtigt, og det er en stor opgave for leverandørerne, at holde sig opdaterede på det teknologiske felt og samtidig holde fokus på det vigtigste – patienterne. Vi er glade for, at vores tilgang til opgaven har fået Frost & Sullivans Best Practices-stempel, siger Tim Whelehan, CEO, Ascom Nordamerika.

Frost & Sullivan Best Practices awards anerkender virksomheder på en række regionale og globale markeder for enestående præstationer og performance på områder som lederskab, teknologisk innovation, kundeservice og strategisk produktudvikling. Brancheanalytikere sammenligner spillere på markedet og måler deres præstationer via dybdegående interviews, analyser og forskning for at identificere best practices inden for branchen.

Om Frost & Sullivan

Frost & Sullivan giver virksomheder mulighed for at styrke deres vækst og positionere sig stærkt inden for vækst, innovation og lederskab. Virksomhedens Growth Partnership Service tilbyder forskning og best practice-modeller til CEOs og deres vækst-teams, så de kan skabe, evaluere og implementere vækststrategier. Frost & Sullivan har næsten 50 års erfaring som partner med nogle af verdens største virksomheder, nye virksomheder og investeringsfællesskaber. Virksomheden har 31 kontorer på seks kontinenter. Find flere oplysninger på www.frost.com

Om Ascom Wireless Solutions

Ascom Wireless Solutions blev grundlagt i 1955 som en division under Ascom AG og leverer virksomhedskritiske ICT-løsninger til den globale sundhedssektor. I dag er over 100.000 af vores systemer installeret på hospitaler, plejehjem og i plejeboliger samt virksomheder, hvor kritisk kommunikation er vigtigt. Vi er frem for alt optaget af, at gøre en forskel i sundhedssektoren.

Contact:

Ascom