ASCOM-WIRELESS-SOLUTIONS

Ascom i Nordamerika når endnu en milepæl med ny ordre på en avanceret kommunikationsløsning

Ascom i Nordamerika har igen sikret sig en ordre med en værdi på over en million USD og skal levere et omfattende end-to-end kommunikationssystem til et fællesskab af akuthospitaler. Ordren, som erstatter en konkurrerende løsning, er kommet i hus efter mere end et års samarbejde med en partner og er resultatet af en fornuftig strategi, brug af kundereferencer og gode samarbejdsrelationer.

Løsningen fra Ascom kombinerer avanceret patientkald, mobilitet og Unite software, og den omfatter både Ascom Myco smartphones og Ascom i62 telefoner. Ascom Myco, den første smartphone på markedet, der er designet specielt til sundhedssektoren, sikrer at den rette information kommer til den rette sygeplejerske, hvilket forbedrer personalets effektivitet og styrker patientsikkerheden.

Løsningen er designet med henblik på at skabe smidige workflows, og den sikrer, at kritiske alarmer prioriteres, og patientdata opbevares sikkert. I løsningen indgår knap 250 avancerede patientkaldpaneler samt integration til elektroniske patientjournaler og kompatibilitet med NCS og Philips patientmonitorering. Da kunden driver flere hospitaler, medfører ordren store muligheder for mersalg og vækst for Ascom.

”Denne ordre har særlig betydning for Ascom i Nordamerika, fordi den omfatter så komplet en løsning,” siger Tim Whelehan, direktør i Ascom Nordamerika. ”I takt med at vores salgsvolumen stiger, drager vi nytte af relationerne med vores voksende partnernetværk og forhandlere i hele regionen, som sætter os i stand til at udbygge og styrke vores position i sundhedssektoren. Hospitalsfællesskaber foretrækker at handle med én leverandør, og Ascom er den eneste producent, der kan levere komplette løsninger med både patientkald, messaging-software og trådløs kommunikation.”

Om Ascom

Ascom er en global leverandør af løsninger med fokus på ICT og mobile workflowløsninger i sundhedssektoren. Det er Ascoms vision at lukke hullerne i den digitale information med henblik på at skabe det bedste beslutningsgrundlag - når som helst og hvor som helst. Ascom ønsker at levere forretningskritiske realtidsløsninger til stærkt mobile, ad-hoc og tidsfølsomme miljøer. Virksomhedens unikke produkt- og løsningsportefølje og softwarearkitektur gør det muligt at integrere mobile enheder og skabe løsninger, der giver smidige, effektive workflows i både sundhedssektoren, industri-, sikkerheds- og detailsektoren.

Ascoms hovedsæde ligger i Baar i Schweiz. Virksomheden har datterselskaber i 15 lande og beskæftiger ca. 1.300 medarbejdere verden over. Ascom (ASCN) er noteret på SIX Swiss Exchange i Zürich. Find flere oplysninger om Ascom på www.ascom.dk .

Contact:

Ascom Wireless Solutions
Kontakt:
Chris Talbot, Vice President, Marketing & Business Development, Ascom North America
Tlf.: +1-919-234-2465
Email: chris.talbot@ascom.com