ASCOM-WIRELESS-SOLUTIONS

Ascom Unite Messaging Suite opnår interoperabilitet med STANLEY Healthcares RTLS-løsninger

Ascom Wireless Solutions, en førende leverandør af løsninger til intern kommunikation i sundhedssektoren (ICT), meddeler, at Ascom Unite Messaging Suite har opnået interoperabilitet med STANLEY Healthcares AeroScout® Real-Time Location System (RTLS). Integrationen gør det muligt at sende alarmer fra STANLEY Healthcares AeroScout® Real-Time Location System (RTLS) via Ascom Unite til forskellige medarbejderes mobile enheder, fx smartphones. Det kan blandt andet anvendes i forbindelse med personsikkerhed, sporing af udstyr, beskyttelse af indlagte samt alarmering i forbindelse med temperaturafvigelser i kølerum.

Denne direkte adgang til information om udstyrets tilstand og status, personalets og patienters postionering, gør sundhedsudbydere i stand til at træffe bedre og mere koordinerede beslutninger og dermed opnå mere strømlinede arbejdsgange og en bedre patientpleje. Tilføjelsen af real-time location data fra STANLEY Healthcares løsninger vil udvide anvendelsesområdet for Ascom Unite – en middleware-platform, som forbinder tidskritiske systemer med mobilt personale og leverer avanceret messaging via en række forskellige mobile enheder.

“Ascom Unite Messaging Suite og denne RTLS-løsning er en stærk kombination, som understøtter messaging i forbindelse med RTLS-hændelser såsom sporing af værdifuldt udstyr samt lokalisering af patienter og personale,” udtaler Magnus Lönnroth, som er Director R&D Product Line for Unite Solutions hos Ascom Wireless Solutions.

“Dette partnerskab er baseret på STANLEY Healthcares store netværk af integrationspartnerskaber, som gør RTLS endnu mere værdifuldt, i og med at det kan levere kritisk information på stedet,” siger Nadav Barkaee, som er Product Manager for Integrations and Mobile Applications hos STANLEY Healthcare. “Takket være interoperabiliteten med Ascom kan hospitaler, sundhedsinstitutioner og plejehjem få et effektivt redskab, der giver personalet adgang til den information, som de skal bruge for at udføre deres arbejde effektivt og give patienter og beboere den bedst mulige oplevelse.”

Om Ascom Wireless Solutions

Ascom Wireless Solutions (www.ascom.com/ws ) er en førende udbyder af innovative kommunikationsløsninger, der leverer integreret workflow-intelligens til hospitaler, ældrepleje, pleje i eget hjem og andre forretningsområder, hvor tidskritisk kommunikation er afgørende. Der er på verdensplan installeret mere end 100.000 systemer. Ascom Wireless Solutions tilbyder et bredt udvalg at voice- og professionelle messaging-løsninger, der optimerer kundernes forretningskritiske processer. Løsningerne er baseret på teknologier inden for mobiltelefoni, VoWiFi, IP-DECT, patientkald og personsøgning, som integreres intelligent via Ascom Unite med organisationens eksisterende systemer. Virksomheden har datterselskaber i 13 lande og har 1.200 medarbejdere på verdensplan. Ascom Wireless Solutions blev grundlagt i Göteborg i 1955 og er en del af Ascom Group, som er børsnoteret i Schweiz (ASCN:SIX).

Om STANLEY Healthcare

STANLEY Healthcare forsyner mere end 5.000 akutsygehuse og 12.000 plejeorganisationer med virksomhedsløsninger, som giver en bedre sikkerhed, tryghed og driftseffektivitet. STANLEY Healthcares løsningspakker gør kunderne i stand til at optimere deres organisation og opnå førsteklasses pleje på fem vigtige områder: patientsikkerhed, tryghed og beskyttelse, miljøovervågning, klinisk drift og arbejdsgange samt administration af logistikkæde og aktiver. Disse løsninger suppleres med rådgivning og oplæring samt implementerings- og integrationstjenester. STANLEY Healthcare er stolte over at være en del af Stanley Black & Decker, Inc. Læs mere på stanleyhealthcare.com . Følg STANLEY Healthcare på Facebook , Twitter og YouTube .

Contact:

Ascom Wireless Solutions