Årets største charityarrangement afholdes på Damhuskroen!

Lørdag den 10.november lukker Damhuskroen dørene op til årets største charitybrag med en række stjernekunstnere. Alle pengene doneres til kræftramte børn.

Lørdag den 10. november fyldes Damhuskroen med kendte kunstnere som Sebastian Dorset, Sunny Cargara og Møller & Berlin. Alle med det fælles mål, at samle midler ind til organisationen "Familier med kræftramte børn". Efter spisning og standup, går Joey Moe på scenen med sit band og giver et brag af en intimkoncert for de små 800 mennesker der er plads til på Damhuskroen.

Ubeskåret støtte :
Direktøren for Damhuskroen Jesper Remmer Petersen er initiativtager til det store charityarrangement, og han fået alle sine leverandører til at levere råvarer og vin uden beregning i dagens anledning ! Dette betyder at de 250 spisende gæster alle sender deres billetpris på kr. 799,00 direkte og ubeskåret videre til det gode formål og dermed de kræftramte børn i Danmark.

Flot program:
De 250 heldige gæster der når at sikre sig en billet vil Lørdag den 10. november opleve et sandt overflødighedshorn af lækkerier. Foruden en delikat 3 retters menu inklusiv vine og velkomstdrink vil der være en eksklusiv goodybag til samtlige gæster samt afholdelse af auktion over udvalgte effekter. Auktionens og aftenens konferencier er Sebastian Dorset, der i dagens anledning selvfølgelig arbejder helt gratis i den gode sags tjeneste.

Standup og underholdning:
Under og efter middagen vil der være standup som i aftenens anledning leveres af Sebastian Dorset. Sebastian Dorset agerer ligeledes konferencier samt auktionarius under den auktion der i løbet af aftenen giver de deltagende gæster mulighed for at byde på en række spændende effekter. Danmarks bedste tryllekunstner og illusionist Sunny Cargara vil underholde gæsterne med sit trylle / illusionsshow. Møller og Berlin vil under middagen underholde med deres fantastiske musikalske toner!

Musikalsk underholdning:
Klokken 22.00 går Joey Moe på scenen med sit orkester klar til at give gæsterne en musikalsk oplevelse ud over det sædvanlige. Stjernen fra "Toppen af poppen" giver en eksklusiv intimkoncert for Damhuskroen. Efter koncerten går DJ'en bag mixerpulten og vil natten igennem sørge for tonerne til aftenens soundtrack på dansegulvet.

Der er tale om en aften ud over det sædvanlige, og det foreslås at man er hurtigt ude, hvis man vil sikre sig en af de meget begrænsede billetter til dette eksklusive arrangement.

Billetter købes på www.billetnet.dk

Jesper Remmer Petersen
Direktør, Damhuskroen
Kontor: 36704036
Email: info@damhuskroen.dk

Fakta om Charityaften på Damhuskroen
• Lørdag den 10. November fra 18.00 - 05.00
• Der serveres en udsøgt 3 retters menu inklusiv vine og velkomstdrink.
• Der vil være standup iløbet af aftenen leveret af Sebastian Dorset samt trylleshow med Sunny Cargara.
• Møller og Berlin vil under middagen underholde gæsterne med deres show.
• Der vil være en eksklusiv auktion med en spændende auktionarius og sjove effekter.
• Sebastian Dorset er konferencier og auktionarius.
• Klokken 22.00 går Joey Moe på scenen
• Fra klokken 23.30 og frem er der DJ natten igennem.
• Kuvertprisen er sat til kr. 799,00
• Billetter købes på www.billetnet.dk

• Ca. tre ud af fire børn helbredes i dag for kræft - dog med variationer fra sygdom til sygdom. Ved nogle kræftformer er helbredelsesprocenten over 75 procent, mens den for andre er lavere.

• Et behandlingsforløb for børn strækker sig typisk over to til tre år. Børn reagerer generelt bedre på behandling end voksne, lige meget hvilken kræftsygdom der er tale om. Børnene behandles med operation, kemo- eller stråleterapi - ofte i kombination med hinanden. Derudover suppleres kræftbehandlingen af fx blodtransfusioner og antibiotika.

• Der er forskellige bi- og senfølgevirkninger ved behandling, som kan være mere eller mindre alvorlige. Det drejer sig bl.a. om svækket korttidshukommelse og indlæringsevne, nedsat syn, hørelse og funktionsevne på vitale indre organer, lever, lunger, nyre og hjerte mv

• 'Familier med kræftramte børn' er en selvstændig, landsdækkende organisation, der formidler personlig kontakt og støtte til familier med kræftramte børn og udbreder kendskabet til de vilkår, som børn og unge med kræft og deres familier lever under.

• 'Familier med kræftramte børn' afholder en række faglige, sociale og rekreative aktiviteter for børn og unge med kræft og deres familier samt arbejder for forbedringer i behandlingen af og omsorgen for børn og unge med kræft.

• 'Familier med kræftramte børn' driver et mindre ferie- og rekreationscenter, hvor familier med kræftramte børn og unge fra hele Danmark kan få et ophold.

• 'Familier med kræftramte børn' blev etableret i 1983 og har i dag næsten 2.000 familiemedlemmer, der alle repræsenterer en familie, som har eller har haft et kræftramt barn. Hertil kommer et større antal støttemedlemmer. Størstedelen af arbejdet i organisationen med gennemførelse af aktiviteter og arrangementer sker på frivillig og ulønnet basis.