Danske Andelskassers Bank A/S

Annitta Kjær Hedegaard er ny erhvervskundechef i Andelskassen i Hobro

Annitta Kjær Hedegaard har solid erfaring med erhvervsrådgivning. Gennem gensidig tillid, gode relationer og kompetent rådgivning vil Annitta bidrage til opbygningen af den nyoprettede erhvervsafdeling i Andelskassen i Hobro.
Annitta Kjær Hedegaard er ny erhvervskundechef i Andelskassen i Hobro.

Annitta har et stort drive for at lave gode økonomiske løsninger med øje for menneskerne bag virksomheden. I et samarbejde med en virksomhedskunde er der altid udviklingsmuligheder, og Annitta befinder sig godt med at være en troværdig sparringspartner, virksomhederne kan bruge strategisk.

”Gennem mine mange år i branchen har jeg opnået et tillidsfuldt og troværdigt samarbejde med mine kunder. De ved, at jeg vil dem og deres forretning, og det betyder meget, at jeg ser på sagen med deres øjne, og er der udfordringer, så løser vi dem,” fortæller Annitta.

Hun ved, at hun har ry for at være en kompetent rådgiver, og at hun med sin solide erfaring kan løse alle opgaver. Det er en stærk ballast at have i en nyoprettet erhvervsafdeling.

Stærkt netværk i Øst- og Nordjylland

Annitta kom til Andelskassen fra en stilling i Nykredit i Aalborg, hvor hun arbejdede i 21 år. Inden da arbejdede hun 11 år ved Spar Nord. Om skiftet til Andelskassen fortæller Annitta, at den gode relation, hurtige beslutningsprocesser og kompetent rådgivning går hånd i hånd.

”Det skaber værdi for vores kunder, at Andelskassen er en nærværende, lokal bank, hvor vi yder rådgivning tilpasset den enkelte kunde. Her er korte kommandoveje og svartider, og den agilitet stiller os stærkt, ” siger Annitta.

Hun startede i april 2019 på Andelskassens hovedkontor i Hammershøj i afdelingen med storkunder, men da hun i efteråret 2020 blev tilbudt at blive erhvervskundechef i den nystartede erhvervsafdeling i Hobro, slog Annitta straks til.

”Jeg har et stort kendskab til og et stærkt netværk i det øst- og nordjyske område, særligt Hobro og Himmerland. Og ved at skifte til centeret i Hobro kunne jeg beholde mine kunder og samtidigt udbygge mine relationer i et område, der har et kæmpe potentiale og er i rivende udvikling, ” siger Annitta.

Andelskassen i Hobro er for nylig flyttet i nye lokaler på Sdr. Kajgade 2. Her glæder Annitta sig over at kunne byde velkommen i de nye lokaler, nu hvor det igen er blevet muligt at holde fysiske møder.

Netværksmenneske helt ind til benet

Annitta er netværksmenneske helt ind til knoglerne og bruger meget af sin fritid i netværksforeninger. Det er både gennem Aalborg City Rotary Klub og Erhvervskvinder Aalborg for at nævne et par stykker. Annitta finder også tid til at spille golf, motionsbadminton samt at deltage i motionsløb og vinloge.

”Det er fantastisk at være en del af netværk, hvor vi har et godt samarbejde og kan løfte projekter i flok. Det giver mig energi at være sammen med forskellige mennesker, opbygge gode relationer og få nye input. Jeg følger nysgerrigt med i udviklingen inden for forskellige brancher og tror også på, det er med til at gøre mig til en bedre rådgiver,” slutter Annitta af.

Annitta bor med sin mand, der er civilingeniør, i Frejlev, der er en forstad til Aalborg. De har sammen to voksne børn på 22 og 25 år.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Annitta Kjær Hedegaard er ny erhvervskundechef i Andelskassen i Hobro.

Information om Danske Andelskassers Bank A/S

Danske Andelskassers Bank A/S
Baneskellet 1, Hammershøj
8830 Tjele

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 19 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.

Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S

Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S