Anlægsgartner OKNygaard udvider med afdeling i Vejle

Den fortsatte gode vækst hos anlægsgartner OKNygaard betyder, at de udvider deres anlægsaktiviteter i Jylland. For at kunne tilbyde kunderne de bedste løsninger og det bedste samarbejde har de valgt at lægge den nye anlægsafdeling i Grejs ved Vejle.

”Vi er inde i en periode med god vækst. Inden for vores anlægsopgaver betyder det, at vi har fået et væld af nye opgaver. For at tilpasse os vores kunders behov og fortsat kunne levere den samme gode service, er vi i gang med at omstrukturere vores afdelinger i Jylland. Første skridt bliver en ny afdeling i Grejs ved Vejle,” fortæller Nicolai Cramer Almdal, der er produktionschef for OKNygaards anlægsafdeling i Jylland syd.

Anlægsgartner OKNygaard er inde i en stabil og god vækst, der har betydet flere og større anlægsopgaver.

”Samtidig med, at vi kan byde ind på store opgaver og udbud er det også helt afgørende, at vi har lokal tilstedeværelse og kan give et optimalt samarbejde til alle vores kunder,” fortæller Nicolai Cramer Almdal og fortsætter, ”god vækst, flere opgaver og nye typer af kunder har givet os et øget behov for gode anlægsfaciliteter og det kan Vejle tilbyde.”

Den nye afdeling skal primært servicere anlægskunder i Midt- og Sydjylland og samt indeholde kontorer til administrative opgaver.

”Den nye afdeling er et samlingssted, hvor vi samler anlægsafdelingens kompetencer. Her kan vores mandskab mødes, afholde møder og videns- og erfaringsdele, selvom de til daglig varetager deres opgaver lokalt. På den måde sikrer vi vores kunder lokalt forankrede medarbejdere, der kan nyde godt af en stor organisation med et godt ledelsesteam i ryggen,” fortæller Nicolai Cramer Almdal.

Nye navne i OKNygaard A/S16.1.2018 13:44pressemeddelelse

Ole Kjærgaard OKNygaard A/S Ole Kjærgaard udnævnes til administrerende direktør i OKNygaard A/S. Ole Kjærgaard har været ordførende direktør i OKNygaard siden fusionen i 2013. Udnævnelsen er et led i virksomhedens strategi for lønsom vækst, en strategi, som i løbet af de kommende år vil bringe omsætningen op på 750 mio. kr. Virksomheden har i dag en unik position som førende landsdækkende anlægsgartner med både anlægs- og driftsaktiviteter samt en landsdækkende storkundeafdeling. Holger Randrup Hansen OKNygaard A/S Holger Randrup Hansen udnævnes til økonomidirektør i OKNygaard A/S. Han har gennem de seneste år haft ansvaret for virksomhedens stabsfunktion, der som en del af OKNygaards strategi omlægges til et tværgående kompetence- og supportcenter for alle dele af koncernen. Holger Randrup Hansen udgør sammen med Ole Kjærgaard direktionen i OKNygaard. Lars Bering Sonne OKNygaard A/S Lars Bering Sonne er udnævnt til områdedirektør for OKNygaard anlægsaktiviteter i hele Danmark. Han har