Andelskassen og Danmark Rundt Team Bodenhoff laver auktion til fordel for Børnecancerfonden

I forbindelse med, at Danmark Rundt Team Bodenhoff besøger Viborg d. 27. august 2019, afholder de i samarbejde med Andelskassen i Viborg auktion over to unikke barstole fra den lokale møbelproducent Lovewood. Auktionen foregår på Facebook og slutter den 26. august.
Thule High Stool H66 fra møbelproducenten Lovewood

I år er det femte gang, at velgørenhedscykelløbet Danmark Rundt Team Bodenhoff, der samler ind til fordel for Børnecancerfonden, lægger vejen forbi Viborg.

Den 27. august starter cykelrytterne ud på dagens etape fra Andelskassen i Viborg i Gravene 1, og det vil Andelskassen gerne fejre. Det gør banken ved at støtte op om det gode formål på en lidt utraditionel måde, der ikke blot er med til at sætte fokus på cykelløbet, men også på en af bankens lokale kunder.

Hvor banker typisk vælger at sponsorere med et pengebeløb, har Andelskassen sammen med Danmark Rundt Team Bodenhoff valgt at lave en auktion på Facebook, hvor de bortauktionerer to unikke barstole fra den lokale møbelproducent Lovewood, som drives af ægteparret Marie og Martin Skov Andersen. Lovewood har til huse i Hammershøj, hvor også Andelskassen – eller Danske Andelskassers Bank, som banken også hedder – har hovedsæde.

”Andelskassen har en rigtig god relation til Claus Bodenhoff gennem vores mangeårige samarbejde med Sparinvest, og vi blev enige om, at en auktion kunne være et sjovt og lidt anderledes tiltag. Samtidig forsøger vi altid på forskellig vis at støtte op om vores lokale virksomheder, og her var en måde, hvorpå vi kunne gøre det. Heldigvis var vores kunde Lovewood helt med på idéen om at bortauktionere to af deres unikke barstole. Der er tale om den model, der hedder ”Thule High Stool H66”, som er fremstillet i et funktionelt og tidløst design stærkt inspireret af den grønlandske fangerskammel. Betingelserne for auktionen kan man læse meget mere om på Andelskassen i Viborgs Facebookside. Nu håber vi bare, at rigtig mange har lyst til at deltage i auktionen og på den måde være med til at støtte Børnecancerfonden, som beløbet fra auktionen naturligvis går ubeskåret til,” siger centerdirektør i Andelskassen i Viborg, Kåre Skorstengaard Nielsen.

Auktionen slutter den 26. august 2019 kl. 15.00.

Thule High Stool H66 fra møbelproducenten Lovewood