Andelskassen i Hobro inviterer til reception på havnen

Andelskassen i Hobro er på en spændende og udviklende rejse, og der er sket meget det seneste år. Det skal fejres, og banken inviterer derfor alle interesserede til reception i bankens nye, indbydende lokaler på havnen i Hobro.
Udsigten fra de nye lokaler i Andelskassen i Hobro

Siden centerdirektør Jesper Skov Mikkelsen startede i Andelskassen i Hobro for ca. et år siden, har der været fart over feltet. Udover etablering af et nyt erhvervscenter har Andelskassen budt velkommen til mange nye kunder og er for nyligt flyttet i nye, moderne lokaler, hvor der er bedre plads til udvikling og vækst.

Der er derfor meget at fejre, hvilket nu endelig er muligt.

”COVID-19-smitten er på tilbagetog, og vi glæder os over, at vi endelig kan fejre, at vi har oprustet på erhvervsområdet og er flyttet i nye lokaler på havnen,” siger Jesper Skov Mikkelsen.

Andelskassen i Hobro inviterer derfor til reception for kunder, samarbejdspartnere, det lokale erhvervsliv og borgere i Hobro og omegn på Sdr. Kajgade 2 den 3. september fra kl. 14.00 - 16.00. Her vil de være vært med lidt godt til ganen, og alle interesserede er velkomne.

”Vi er stolte over at være bosiddende i en by og et område i rivende udvikling, og det afspejler sig også i indretningen af vores nye lokaler. Det kan vi nu vise frem til receptionen, og så er det dejligt at få mulighed for at se kunder og samarbejdspartnere i øjnene og ikke blot tale sammen via Skype eller i telefonen,” siger Jesper Skov Mikkelsen.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Udsigten fra de nye lokaler i Andelskassen i Hobro

Danske Andelskassers Bank  – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 19 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.