Andelskassen i Aarhus opruster med stærk kunderådgiver

Sahana Sivakumar Rasiah kommer med en solid erfaring som kunderådgiver og glæder sig til at rådgive Andelskassens eksisterende og nye kunder.
Sahana Sivakumar Rasiah i Andelskassen i Aarhus, der ligger på Havnegade.

Sahana er startet som kunderådgiver i Andelskassens afdeling i Aarhus efter en periode, hvor hun har været på barsel. Som rådgiver sidder hun med privatkunder og mindre erhverv, og skal være med til at skabe relationer til både nye og eksisterende kunder. Den primære opgave er at hjælpe dem med at tage de økonomiske valg, der passer til deres behov.

”Andelskassen er et pengeinstitut med lokal forankring og en flad struktur. Jeg føler derfor, at jeg kan være med til at sætte mit præg på forretningen. Samtidig vil jeg gerne have en tæt relation til mine kunder, så de ikke bare føler, at de er et nummer i rækken. Det giver Andelskassen mig rig mulighed for,” fortæller Sahana.

En kuffert fyldt med erfaring

Sahana har siden 2014 været i Saxo Privatbank, Alm. Brand bank og Sydbank. Selv fremhæver hun tiden i Saxo Privatbank som en tid, hvor hun virkelig havde mulighed for at udvikle sig, og som har gjort hende til den person og servicemindede rådgiver, hun er i dag. I Saxo Privatbank arbejdede Sahana rigtig meget med mindsettet ”jeg driver en bank, som jeg selv gerne vil være kunde i”. Noget hun nu bruger rigtig meget i dagligdagen over for Andelskassens kunder.

En kombination af økonomi og den menneskelige relation

”Jeg glæder mig til at fordybe mig i den enkelte kundes økonomi, så vi sammen kan skræddersy en løsning ud fra deres drømme og behov. Det giver mig også mulighed for at rådgive kunden hele vejen rundt, omkring fx pension, investering og bolig. Det er vigtigt for mig, at kunderne forstår og kender deres økonomi og er tryg i den løsning, de får” siger Sahana.

Hun mener, at den personlige relation til kunden giver mulighed for at skabe de bedste løsninger. Samtidig oplever hun, at alle kollegaer arbejder ud fra samme værdier og tilgang, hvilket gør, at man kan skabe gode resultater til fordel for både kunderne og Andelskassen.

Sahana flyttede i 2022 fra Ceres-byen i Aarhus til Hørning syd for Aarhus i et rækkehus sammen med sin mand, datteren på 3 år og sønnen på snart 1 år. Hun elsker at bruge sin fritid med hendes lille familie og venner. Under COVID-19 lærte hun at strikke, så det går noget af tiden også med. Sahana håber at komme i gang med at spille håndbold i den lokale håndboldklub. En aktivitet, der har været sat på pause, siden hun blev gravid med parrets søn.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Sahana Sivakumar Rasiah i Andelskassen i Aarhus, der ligger på Havnegade.

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 18 afdelinger rundt i landet, der rådgiver både privat- og erhvervskunder. Med et lokalt fokus engagerer banken sig i de lokalområder, hvor kunderne er, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.