Andelskassen henter 3 erfarne kunderådgivere til Ikast og Herning

Med mellem 22-37 års erfaring på CV’et er Birgitte Baden Steffensen, Lone Birk Wisholm og Pia Lauritsen nu tiltrådt som kunderådgivere i Andelskassen i Ikast og Herning. Med deres gedigne erfaring og store lokalkendskab fokuserer de på at give nærværende rådgivning – i en omskiftelig tid, hvor mange har brug for et godt råd.
Fra venstre ses Birgitte Baden Steffensen, Lone Birk Wisholm og Pia Lauritsen i Andelskassen i Ikast

Holdet i Andelskassen i Ikast og Herning er sat. Her arbejder i alt 12 medarbejdere, hvor Birgitte Baden Steffensen, Lone Birk Wisholm og Pia Lauritsen er de nyeste på holdet. De kommer alle fra stillinger i Vestjysk Bank i henholdsvis Herning og Ikast.

Nærværende rådgivning

Gennem deres karrierer har Lone, Pia og Birgitte altid haft fokus på den nærværende rådgivning – og det vil de blive ved med.

”Som rådgiver er det vigtigt for mig at yde en nærværende og personlig rådgivning med fokus på den enkelte kundes behov og ønsker, ” siger Lone.

Hun flankeres af Pia:

”Økonomi er en tillidssag. Jeg ser det hele menneske i min rådgivning, og det er vigtigt, at man som kunde føler sig set og hørt af en rådgiver, man kender, og at man ikke bare er et nummer i rækken, ” siger Pia.

Værdierne på rette sted

Med de mange års erfaring, der tilsammen tæller 93 år, skal der alligevel lidt til, før man går i gang med nye eventyr. Her peger de alle tre på, at de blev tiltrukket af Andelskassens værdier.

”Andelskassen har nogle stærke værdier, jeg kan se mig selv i. For mig at se er Andelskassen mere end en bank – vi er kundernes finansielle sparringspartner. Samtidig er Andelskassen en lokal bank, der gør noget for lokalsamfundet, og jeg glæder mig over at være blevet en del af et stærkt, lokalt hold i Ikast,” siger Birgitte og fortsætter:

”Som Herning-pige synes jeg også, det er fantastisk at få mulighed for at sætte mit præg på vores afdeling, der ligger i Innovatorium i Herning.”

I det daglige er Lone og Pia nemlig fast tilknyttet filialen i Ikast, mens Birgitte er tilknyttet både filialen i Ikast og filialen i Herning.

Lokalt forankrede

Pia, Lone og Birgitte er alle født og opvokset i det midtjyske. Den lokale forankring viser sig også i deres frivillige arbejde, hvor de gør en indsats i deres lokalområde.

Privat bor Birgitte i Snejbjerg med sin mand og deres to børn på 12 og 15 år. Fritiden bruger hun ofte i det lokale fitnesscenter, hvor hun er formand. Hun holder også meget af at spille golf med familie og venner.

Lone bor i Over Isen, hvor hun nyder fritiden med sin mand, deres to børn, svigersøn samt første barnebarn. Musikken har altid fyldt meget i Lones liv, og hun er en aktiv del af Bording tamburkorps. Måske kender nogle hende også fra strøgcentret i Ikast i december måned, hvor hun er at finde som den lokale julemor.

I fritiden nyder Pia at være sammen med familie og venner samt at gå ture i og omkring Ejstrupholm, hvor hun er født og opvokset. Her bor hun stadig den dag i dag med sin mand, som hun har fire voksne børn med. Hun er desuden en fast del af den årlige duedag i Ejstrupholm, hvor hun arbejder som frivillig.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 18 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.