Andelskassen åbner på toppen af Odense

Det første erhvervslejemål i TBT Tower er på plads – Andelskassen åbner ny afdeling på 2. sal i det nye tårn i centrum af Odense.

Allan Pico, centerdirektør i Andelskassen foran bankens nye adresse i Odense

”Mens flere banker flytter ud af centrum, så ser vi ser frem til at kunne byde kunderne velkommen i hjertet af Odense i imødekommende lokaler og med gode parkeringsmuligheder med 1.000 parkeringspladser i kælderen”.

Ordene kommer fra den nye centerdirektør Allan Pico.

Forventet åbning til maj
I øjeblikket er Andelskassen ved at få styr på alt det praktiske, som spænder fra møblering til internet.

”Vi forventer at åbne 1. maj, hvor kunderne vil opleve nogle virkeligt lækre rammer på 2. sal, hvor der er er tid og ro til rådgivning”, siger Allan Pico.

Plads til vækst
Otte medarbejdere vil sidde klar til at rådgive kunderne i Andelskassen i Odenses nye vartegn, TBT Tower.

”Her er plads til 18, så der er plads til vækst, hvilket vi forventer på både privat- og erhvervsområdet”, siger Allan Pico.

For yderligere oplysninger kontakt venligst kommunikations- og marketingchef Gorm Ruge på telefon 41 85 09 59 eller pr. mail rug@andelskassen.dk

Allan Pico, centerdirektør i Andelskassen foran bankens nye adresse i Odense

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen - er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 16 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.

Andelskassen er en solid bank, der for nyligt kunne aflevere et årsregnskab med de bedste økonomiske resultater i bankens mere end 100-årige historie.

Rekordoverskuddet for 2019 er det bedste resultat i Danske Andelskassers Banks historie28.2.2020 08:51:12 CETPressemeddelelse

Efter det største overskud i bankens historie, 349,2 mio. kr. efter skat, kan banken udbetale udbytte på 98 mio. kr. til aktionærerne for første gang siden børsnoteringen i 2011. Resultatet forrenter egenkapitalen med 22,1 %, hvilket hører til blandt de allerbedste resultater i sektoren. Den strategi, som blev lanceret i marts 2019, har vist sig at være helt rigtig og skabt stor værdi til aktionærerne. Danske Andelskassers Bank vil også bruge sin stærke position til at give kunderne stadig flere finansielle tilbud - i samarbejde med en række forretningspartnere.