AN-TV overdrager ejerskab til Stofa og sikrer stor tv-rabat til 30.000 nordjyder i 3 år

Sidste år kunne antenneforeningen AN-TV melde ud, at de havde indgået en betinget aftale om overdragelse af det fulde ejerskab til Stofa. Nu glæder det parterne at kunne implementere aftalen i sin helhed og dermed kan flere end 30.000 nordjyder se frem til et månedligt prisfald på 37,50 kr. på deres tv-pakke de næste 3 år.

I mere end 25 år har Aalborg Nørresundby Kabel-TV (AN-TV) og Stofa samarbejdet om at levere gode, billige og populære tv-pakker til medlemmerne. Men i de senere år har foreningens rolle været udfordret.

- Vi oplever en stærk øget konkurrence på tv-markedet, og vi må erkende, at vi ikke længere har de fornødne muskler til at sikre konkurrencedygtige priser til vores medlemmer. De muskler har vores mangeårige samarbejdspartner Stofa, som med aftalen også har indvilliget i at give en betydelig rabat til alle vores tv-kunder, siger AN-TV’s formand, Jakob K. Svendsen.

30.000 nordjyder får rabat på 37,50 kroner i 3 år

Med aftalen følger en række fordele for foreningsmedlemmer, som blandt andet kan se frem til et betydeligt prisfald på tv i en tid, hvor det konkurrenceprægede tv-marked presser priserne opad. Alle medlemmer vil således få en månedlig rabat på deres tv-pakke på 37,50 kroner i de næste tre år.

- Vi glæder os selvfølgelig over aftalen med AN-TV og ser frem til at forsætte med at levere både tv og internet til medlemmerne. For medlemmerne betyder overdragelsen ikke andet, end at de fra deres næste regning vil kunne se, at rabatten på deres tv-pakke fremgår med tilbagevirkende kraft fra den 1. maj 2021. Ellers fortsætter alt, som det plejer, forklarer Jesper Kjelgaard, salgsdirektør i Norlys Digital.

Medlemmer, som er omfattet af overdragelsen, får direkte besked fra Stofa.

Foreningen består

Fremtiden for AN-TV er endnu ikke helt på plads, men foreningen består og skal nu gentænke dens formål. Ud over en rabat til medlemmerne modtager foreningen også et kontantbeløb i forbindelse med aftalen.

For yderligere information:

Jesper Kjelgaard, salgsdirektør i Norlys Digital, tlf. 2528 9020