Alm. Brand Group rykker nord- og midtjyske kolleger sammen

Alm. Brand Group samler medarbejderne i Herning og Aalborg. Det sker som naturlig følge af forårets sammenlægning af forsikringsselskaberne Codan og Alm. Brand og med afsæt i ønsket om at fastholde en stærk tilstedeværelse i det nord- og midtjyske.

Fremover vil ca. 70 Alm. Brand Group-medarbejdere være samlet på Østre Havnepromenade i Aalborg.

I den kommende tid rykker Alm. Brand Groups medarbejdere i det nord- og midtjyske tættere sammen.

I Herning samles medarbejderne 1. december i de større og mere rummelige lokaler på Dalgas Plads 6, mens lokationen på Dalgas Allé 1 fraflyttes. Den 11. januar flytter kolleger i Aalborg sammen på Østre Havnepromenade 6, mens lokationen på Sofiendalsvej 88 fraflyttes.

Flytningerne sker som en naturlig følge af forårets sammenlægning af forsikringsselskaberne Codan og Alm. Brand. I alt er der tale om ni medarbejdere, der bliver flyttet til nye lokationer.

På Dalgas Plads 6 i Herning vil der være plads til i alt 20 medarbejdere, mens der bliver plads til ca. 70 medarbejdere på Østre Havnepromenade 6 i Aalborg.

”Det er med afsæt i ønsket om at fastholde vores stærke tilstedeværelse i Midt- og Nordjylland, at vi nu samler kollegerne i større og mere rummelige lokaler. Samtidig bringer vi medarbejderne tættere sammen i vores fælles koncern til glæde for kunderne i Codan og Alm. Brand,” siger HR & Kommunikationsdirektør Claus Kappel Christensen, Alm. Brand Group.

Såvel lejemålet på Dalgas Allé 1, Herning, som Sofiendalsvej 88, Aalborg, er opsagt med udløb den 31. marts 2023.

Cyber-svindlere jagter os som aldrig før16.11.2022 09:55:18 CET | Pressemeddelelse

Hver dag får 211 danskere misbrugt deres kreditkort online. Tre gange i timen tikker en anmeldelse om cyberkriminalitet ind hos politiet. De seneste tre år har flere end 450.000 danskere været udsat for online kriminalitet. Og alene blandt Alm. Brand Groups kunder fortæller hver fjerde i en undersøgelse, at de har oplevet at få deres kreditkortoplysninger eller e-mails misbrugt. Ny cyberforsikring hos Alm. Brand og Codan er klar med både gode råd og hjælp, hvis dine data er blevet misbrugt.