ALI GATIE VENDER TILBAGE PÅ MASSIV HEADLINE WORLD TOUR

Den multiplatin-sælgende canadiske sanger Ali Gatie vender tilbage til efteråret på sin største headliner-turné nogensinde. Touren starter den 28. september i Store VEGA i København og afsluttes i december i Portland.

Ali Gatie har for nylig udgivet en ny up-tempo single med titlen "IDK." Den har allerede fået over 2 millioner Spotify-streams og 653.000 YouTube-visninger på musikvideoen. Med det samme blev singlen udnævnt på UPROXX’s liste for “All The Best New Pop Music From This Week”.

"IDK" landede efter de to foregående singler fra i år "Crying in the Rain" og "Perfect", hvoraf sidstnævnte allerede har fået næsten 17 millioner streams på kun tre måneder. Alis nye musik kommer i kølvandet på hans enormt populære ''The Idea of Her'' fra 2021, som indeholder det dobbelte platin hit "It's You" og det platin-certificerede "What If I Told You That I Love You".

Med sin delikate fusion af R&B og pop er Ali Gatie hurtigt blevet en af​​de mest indflydelsesrige kunstnere i verden. Han har fået over 3,6 milliarder globale streams, 2,4 millioner TikTok-følgere og nærmer sig 1 milliard visninger på YouTube. Ved siden af ​​sine solo-succeser har han også samarbejdet med kunstnere som Ty Dolla $ign, Alessia Cara, Tate McCrae, Marshmello og MAX. I sidste måned optrådte han foran et af sine største publikummer til dato på Coachella 2022. Nu lægger han op til det næste spændende kapitel i sin karriere med sin nye single "IDK".

Billetsalget starter fredag 22.07.22 kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation presale for nyhedsbrevsmodtagere og via livenation.dk starter onsdag d. 20 juli kl. 10:00

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset.3.8.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

OCEAN GROVE 27. OKTOBER 2022 PUMPEHUSET Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset. De australske ”oddballs” Ocean Grove laver en sammensmeltning af rock, metal, grunge, hip-hop og brit-pop. Det er blevet til en banebrydende lyd der beskrives som Oddworld Music™️. Den eklektiske trio udgav deres andet album ’Flip Phone Fantasy’ i 2020 til bred anmelderros og en 8. plads på den australske album chart. Udover global hæder fra diverse medier, såsom Kerrang!, for deres lovløse kreativitet og overlegne attitude, har albummet opnået næsten 20 millioner streams. Ocean Grove udgav tidligere på året singlerne ’Cali Sun’ og ’Silver Lining Lining’ som var en ledte hen til udgivelsen af deres tredje fuldlængde album ’Up In The Air Forever’. Albummet fik en anmeldelse på 4/5 i Kerrang!: ”It’s the best showcase of Ocean Grove’s quirks to date, and they’ve got all the right to be bullish about it when playing it feels so, so good.” Oplev Ocean Grove i P

Dream pop-kvinteten Rolo Tomassi kommer til Pumpehuset.26.7.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

ROLO TOMASSI 5. FEBRUAR 2023 PUMPEHUSET Dream pop-kvinteten Rolo Tomassi kommer til Pumpehuset. At beskrive præcist hvad Rolo Tomassi gør, og hvordan de gør det, har altid været utroligt svært. Atmosfæren skabes gennem brutale og nådesløse guitarer, med slibende vokaler i krig med alt omkring dem, uden at tage fanger og uden at bøje sig for nogen. Alligevel skabes atmosfæren også gennem en konstant følelse af ro, refleksion og intimitet, der nærmest skyller ind over lytteren som velkomne bølger gennem sparsomt, nøgent klaver, ægte hjemsøgende melodier og melankolske musikalske refleksioner. Det er forbløffende, og anderledes end noget andet, du kommer til at høre. Rolo Tomassi har brugt de sidste 17 år på at føre an og skabe deres egen stil. På deres seneste album, ’Where Myth Becomes Memory’, fører de an med en uhørt selvsikkerhed og determination. Kvintetten har aldrig taget den nemme vej og bygger konstant videre på deres tidligere udgivelser. Denne langsomme men stabile karrierevej