Aldrig har det været nemmere at have de smukkeste negle

Det kan være du regulært får lavet negle, eller at du kender nogen som gør. Hvis du gør, så ved du også, at det kan være en bekostelig affære at vedligeholde negle. Derfor giver vi hos Neglefeber dig et alternativ med et langt lavere budget uden, du skal gå på kompromis med kvaliteten.

Alt du skal bruge fra A til Z

Hos Neglefeber tror vi på, at du kan skabe et lige så tilfredsstillende resultat ved at gøre det selv hjemme fra din egen stue. Hos os kan du finde alle produkter og værktøjer, du skal bruge for at opnå et resultat af samme kvalitet, som du ville få hos en professionel. Hvis du ønsker at komme i gang, findes der startpakker, hvor alt du skal bruge er samlet, så du kan komme i gang med det samme.

Kurser og videoguides

Hvis du ikke har prøvet kræfter med påføring og aftagning før, så har Neglefeber både kurser og workshops, hvor du vil lære alt, hvad der er værd at vide. Hvis du er tryg ved at gå i gang selv, så findes der også videoguides, hvor du bliver guidet gennem hele processen fra forberedelse af sin naturnegl til påføring gelé, og senere til aftagning eller opfyldning.

For yderligere information kan du tilgå vores blog, hvor alt er nøje beskrevet. Alt sammen er tiltag for at give dig en tryg oplevelse.

The Gel Collection - lav negle som en professionel

Hos Neglefeber er formålet, at du skal kunne påføre negle af samme kvalitet, som en professionel ville kunne. Udover at sikre produkterne er holdbare, så skal udstyret være af tilsvarende kvalitet. Derfor har vi udviklet vores helt eget brand, kaldet TheGel Collection. Her er der fokuseret på, at værktøjerne ikke bare skal være gode, de skal være de bedste. Med kollektionen er du garanteret en yderst tilfredsstillende oplevelse gang på gang.

The Gel Collection er et brand, som hele tiden prøver på at perfektionere oplevelsen, og derfor vil der blive lanceret nye produkter løbende.

Kundetilfredshed i top

Hos Neglefeber stræber vi ikke kun mod, at produkterne skal være i top, det samme skal kundeoplevelsen være. Der arbejdes hele tiden på at gøre det ekstra for, at kunderne får den perfekte oplevelse, og derfor er vi meget stolte over at have en score på 4,8/5 på Trustpilot.

Gennemgående er det, at kunderne finder stor tilfredshed i kvaliteten, af det de modtager, og at medarbejderne tager sig godt af dem, når de henvender sig i kundeservice.

Vi sikrer dig kvalitet

Med Neglefebers produkter sikrer du dig kvalitet, men kvalitet kan kun sikres, så længe du vælger at følge vores anbefalinger og guides hele vejen igennem. Der findes billigere UV-lamper på udenlandske hjemmesider, og vi forstår, hvis du bliver fristet til at springe et trin over i vores videoguides. Men her risikerer du, at resultatet i sidste ende ikke er af samme kvalitet, som hvis du fik det lavet hos en professionel. Det er det, vi og vores produkter hjælper dig med.

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Overvejer du Headless Shopify? Det er dyrt - men godt22.6.2022 01:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Hvis du ejer en Shopify-shop, har du måske hørt om begrebet ‘Headless Shopify’. I korte træk handler det om teknisk at separere din frontend fra din backend. Det muliggør en ekstremt hurtigt Shopify-shop, der både er godt for din evne til at ranke i Google søgemaskine (SEO) og hjælper din konverteringsrate. Til gengæld er det dyrt og det gør Shopify mindre fleksibelt med apps og temaer. Så er det en god idé? Det afhænger af din situation. For større Shopify shops Aleksander Due-Rasmussen er partner i Shopify-udviklingsbureauet Black Lemon. Han fortæller, det ikke er for alle: “At overgå til headless øger dine faste omkostninger til udvikling og betyder, at du ikke bare kan installere en ny app og bruge den”. Til gengæld vinder du også på hastigheden: “Der er intet som Headless Shopify, der kan øge hastigheden af dit Shopify-site. Det er den ultimative løsning.” Fraråder 4 ud af 5 Black Lemon er i berøring med mange af de største danske webshops. Men 4 ud af 5 frarådes at overgå til hea