Alaa Mourad er ny ESG- og kommunikationskonsulent i Middelfart Sparekasse

Alaa Mourad er pr. 14. november ESG- og kommunikationskonsulent i Middelfart Sparekasse

Middelfart Sparekasse har ansat 32-årige Alaa Mourad som ESG- og kommunikationskonsulent. Hun er kandidatuddannet i dansk og statskundskab fra Syddansk Universitet i Odense og har senest arbejdet som organisationskonsulent i Danske Gymnasieelevers Sammenslutning.

Nu kaster hun sig over nye udfordringer som ESG- og kommunikationskonsulent i Middelfart Sparekasse, hvor hun får sin faste gang i ledelsessekretariatet på hovedkontoret i Middelfart. Udover generelt kommunikationsarbejde bliver Alaa Mourads fokusområde bæredygtighed på tværs af organisationen.

- Bæredygtighed generelt og særligt klimaområdet er på vej til at blive et stærkt reguleret område med krav til både os som virksomhed, vores rådgivning og ikke mindst de produkter, vi tilbyder kunderne. Den regulering skal vi naturligvis overholde, og det har høj prioritet. Vi må ikke glemme de mange gode fortællinger, som knytter sig til bæredygtighed, og jeg glæder mig til at se Alaa folde de mange gode fortællinger ud. At hun også har flair for at lede projekter, er endnu et plus ved denne ansættelse, siger Bjarne Jacobsen, kommunikationsdirektør i Middelfart Sparekasse.

Alaa Mourad ser frem til at få sparekassens bæredygtighedsarbejde frem i lyset:

- Det bliver spændende at arbejde med sparekassens samfundsansvar og kommunikation i relation til de projekter, vi kommer til at udfolde på ESG-området – og de ting, vi allerede gør. Jeg har selvfølgelig valgt Middelfart Sparekasse, fordi opgaverne i min stilling er enormt spændende, men også fordi sparekassen er en god arbejdsplads med fokus på sundt arbejdsmiljø og gode værdier, som passer godt til mine egne værdier, siger Alaa Mourad.

Privat bor hun i Odense med sin mand og sin søn på 22 måneder, og når tiden ikke går med familielivet, arrangerer Alaa Mourad blomster eller leder efter guld på loppemarkeder med sin mor eller en veninde i weekenderne.

Pernille Lykkegaard Tolstrup er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Vejle23.1.2023 14:38:22 CET | Pressemeddelelse

Nyt job: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Vejle. Det er 36-årige Pernille Lykkegaard Tolstrup, der kommer fra en stilling som rådgiver i Jyske Bank i Horsens. Pernille Lykkegaard Tolstrup er imidlertid ikke nogen fremmed i Middelfart Sparekasse, hvor hun arbejdede fra 2005 til 2016. Først som elev og senere som rådgiver. Og nu er hun altså med egne ord vendt hjem til sparekassen, hvor hun skal arbejde som rådgiver for privatkunder. - Det bedste ved jobbet som rådgiver er, at man kommer tæt på kunderne og kan hjælpe dem med at finde de bedste løsninger og nå i mål sammen. Samspillet og den gensidige tillid, der opstår, er meget vigtig for mig. Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi der er et stærkt sammenhold, som jeg glæder mig til at være en del af igen. Jeg arbejdede her fra 2005 til 2016, så nu er jeg vendt hjem og glæder mig til at møde både nye og tidligere kolleger, siger Pernille Lykkegaard Tolstrup. Hun har boet i Vejle siden 2010 o

Nanna Dahlbom Elmbjerg er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Odense23.1.2023 14:33:43 CET | Pressemeddelelse

Nyt job: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Odense. Det er 34-årige Nanna Dahlbom Elmbjerg, der kommer fra en stilling som seniorprivatrådgiver i Nykredit, hvor hun har arbejdet siden 2010. For fremtiden får hun sin daglige gang i Middelfart Sparekasse på Dalumvej i Odense, hvor hun skal skal arbejde som rådgiver for privatkunder. - Jeg vil gerne have en god relation til mine kunder, og jeg brænder for at optimere den enkelte kundes økonomi, så de kan få deres ønsker og drømme opfyldt. Det er vigtigt for mig at give mine kunder tryghed til at træffe de rigtige økonomiske beslutninger for netop dem og deres familie. Derfor har jeg valgt at arbejde i Middelfart Sparekasse, hvor jeg kan komme endnu tættere på mine kunder. Sparekassen har en god og troværdig plads i markedet, og den enkelte kunde er altid i centrum, og det kunne jeg godt tænke mig at være en del af, siger Nanna Dahlbom Elmbjerg, som allerede bor i Odense. Det har hun gjort siden 2015