Sunset Boulevard

Åbningsfest i Haverslev: Ny Sunset Boulevard uddeler 1000 gratis burgere

Det bliver et sandt rivegilde for burgerelskere, når Sunset Boulevard åbner i Haverslev den 15. december. Restaurantchef skyder festen i gang med tilbud og 1000 gratis burgere.
Byggeriet af Haverslevs nye Sunset Boulevard er i sin sidste fase, og Per Jørgensen er overbevist om, at alle detaljer i restauranten er klar til åbningen den 15. december.  Foto: PR.
Byggeriet af Haverslevs nye Sunset Boulevard er i sin sidste fase, og Per Jørgensen er overbevist om, at alle detaljer i restauranten er klar til åbningen den 15. december. Foto: PR.

På trods af sin undseelige størrelse med blot 765 indbyggere har Haverslev i det centrale Himmerland udviklet sig til et regulært knudepunkt for fastfood. Den attraktive placering ved motorvejens afkørsel 33 har nu også tiltrukket restaurantkæden Sunset Boulevard, der etablerer nyt spisested onsdag 15. december. Åbningen bliver en fest med konkurrencer, tilbud og ikke mindst 1000 kuponer til gratis burgere, som bliver delt ud i dagene op til premieren.

– Jeg vil gerne hilse på de lokale borgere og deler derfor personligt de 1000 kuponer ud foran supermarkeder og andre samlingssteder. Jeg glæder mig helt vildt til åbningsfesten, som bliver noget af en ilddåb med masser af gæster. På den længere bane, har jeg en forhåbning om at skabe Danmarks største Sunset Boulevard. Med den fantastiske placering tror jeg på, at det kan lykkes, siger Per Jørgensen, ejer og restaurantchef i Sunset Boulevard i Haverslev.

Op til åbningsdagen er det desuden en god ide at nærstudere avisen Nordjyske Stiftstidende, for deri gemmer sig yderligere kuponer, som giver dobbelt op på kædens nye brioche-burgere.

Konkurrence er en god ting

Den ny Sunset Boulevard placerer sig tæt op ad konkurrenter, og kampen om de sultne kunder bliver hård. Per Jørgensen har dog is i maven og er sikker på, at mange gæster vælger den danske restaurantkæde.

– Jeg ser kun konkurrencen som en god ting. Jeg tror, at der kommer endnu flere mennesker afsted – og ikke mindst et anderledes kundesegment. Sunset Boulevard har sit helt eget sortiment, og vi kan tilbyde et ordentligt måltid mad, af gode råvarer, som altid er frisklavet efter gæstens bestilling, siger Per Jørgensen.

Restauranten får 88 siddepladser, et legeland til børnene og drive-in til dem, der hellere spiser derhjemme.

Ambitiøse forventninger

De seneste måneder har været hektiske for Per Jørgensen, hvor han har gennemført adskillige jobsamtaler og holdt snor i byggeprocessen. Den 30-årige aarhusianer har rigeligt med erfaring – både fra Sunset Boulevard og i rollen som franchisetager.

– I det seneste år har jeg arbejdet som souschef i Sunset Boulevard i Hedensted, der har en meget sammenlignelig placering. Derudover har jeg tidligere været medejer af fire 7-Eleven-butikker i Aarhus. Så med den gode placering, de spritnye faciliteter og et engageret team af erfarne og friske kræfter er jeg ikke bange for at sætte ambitiøse forventninger til driften, fortæller Per Jørgensen.

Billeder

Download
Sunset Boulevards nye burgere med briocheboller er hurtigt blevet en af restaurantens mest efterspurgte varer. Med en kupon klippet ud af Nordjyske Stiftstidende i dagene op til åbningen, kan gæster få en ekstra gratis burger, når de køber en briocheburger. Foto: PR.
Download

Information om Sunset Boulevard

Sunset Boulevard
Kongensgade 31-33, 2. sal