ABLEDOCS

AbleDocs Inc. annoncerer overtagelsen af ​​Diversa Docs ApS med ambition om at blive førende inden for dokumenttilgængelighedsprodukter og -services i hele Skandinavien.

AbleDocs Inc. , globalt førende udbyder af tilgængelige PDF-produkter og -services, og Diversa Docs ApS , anerkendte eksperter inden for PDF- og Web-tilgængelighedsydelser, annoncerer, at de går sammen for at blive førende i Skandinavien inden for PDF-tilgængelighedsprodukter og -services.

Med en allerede mangeårig historik for samarbejde glæder begge virksomheders grundlæggere og lederteam til at udnytte hinandens muligheder for at tilbyde større fordele til eksisterende og nye kunder.

”Diversa Docs er bredt anerkendt for deres ekspertise inden for levering af PDF/UA-kompatible og tilgængelige PDF-filer, og denne erhvervelse giver vores kombinerede kundebase mulighed for at drage fordel af oplevelsen og omfanget af vores produkter og tjenester i hele Skandinavien,” siger AbleDocs 'Præsident (GLOBAL), Adam Spencer .

”Med deres fantastiske hold og fokuserede tilgang på slutbrugeren er de den ideelle partner for AbleDocs. Med vores samlede indsats kan sammen vi drive udbredelsen af ​​næste generations PDF-tilgængelighedstjenester og -løsninger, ”siger Vice President (SCANDINAVIA), Jens Bjerre Kirkegaard .

”Tilgængelighed har altid appelleret til mig, fordi det kombinerer et teknisk felt med et humanistisk område,” siger administrerende direktør for Diversa Docs, Asbjørn Fangel-Hansen . ”Efter at have arbejdet i 12 år i den danske offentlige sektor inden for tilgængelighed og senest som ejer af en af ​​de førende virksomheder inden for tilgængelighed i Danmark, er jeg meget beæret over at blive en del af en af ​​de absolut førende globale aktører, når det kommer til tilgængelige dokumenter, ”tilføjer Fangel-Hansen.

Kombinationen af ​​AbleDocs og Diversa Docs vil udvide den globale tilstedeværelse af AbleDocs med produkter, services, udvikling af løsninger og uddannelse tilpasset til lokale forhold på 49 sprog for at sikre, at kunderne får de bedst mulige tilbud.

Om Diversa Docs

Diversa Docs ApS blev grundlagt af Lars Holm-Sørensen og Asbjørn Fangel-Hansen i 2019 som søsterselskab til Diversa ApS. Siden da har virksomheden udviklet sig til at være en af ​​de førende i Danmark med hensyn til dokumenttilgængelighed og området generelt.

Om AbleDocs Inc.

AbleDocs blev grundlagt i 2019 som et konglomerat af udbydere af PDF-tilgængelighedstjenester og er vokset til at have aktiviteter i Canada, Danmark, Tyskland, Schweiz og USA. Grundlæggerne har mere end 150 års kombineret erfaring med tilgængelige dokumenter i og har siden udvidet sine tilbud til også at inkludere en helt ny tilgang til dokumenttilgængelighedsstrategier og løsninger til tilgængelige dokument produceret i store mængder samt test af tilgængelige dokumenter.

AbleDocs er det eneste firma i verden, der garanterer, at ​​hver fil, de producerer, overholder gældende lovgivning for tilgængelighed og bakker det op med en garanti på $ 10.000.000.

Aktuelle produkter og services fra AbleDocs inkluderer ADService, ADGateway, ADScan, ADStream, ADLegacy, ADForms, axesWord og axesPDF.

For mere information, besøg https://www.abledocs.com .

Link:

ClickThru