Åbent for indstillinger til Danske Mediers Designpriser
Der kan nu indsendes bidrag til Danske Mediers Designpriser, der uddeles 2. juni. Den nye konkurrence har til formål at hylde journalistisk formidling på tværs af platforme.
Kontakter
Marianne Bugge ZederkofDirektør i Danske Medier og Danske Medier Research
Tlf:20 76 50 99mbz@danskemedier.dkMads BrandstrupAdm. direktør i Danske Medier
Tlf:92 82 32 84mab@danskemedier.dkLinks
Information om Danske Medier
Danske Medier er en brancheorganisation for private medievirksomheder. Vores medlemmer tæller 250 lokale og regionale medier, niche- og fagmedier samt landsdækkende dagblade, aviser og netmedier. Vi arbejder for det frie ord, den uafhængige presse og sunde rammevilkår for en pluralistisk mediebranche.
Følg pressemeddelelser fra Danske Medier
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Danske Medier
Christina Blaagaard bliver ny formand for Danske Medier18.5.2022 12:01:31 CEST | Pressemeddelelse
På Danske Mediers generalforsamling i dag blev Christina Blaagaard valgt som ny formand for de private mediers brancheorganisation. Christina Blaagaard er CEO i Teknologiens Mediehus, og med sig bringer hun solidt kendskab og erfaring med teknologi, forretningsudvikling og ikke mindst betydningen af frie, uafhængige medier.
Ny rapport: Rekordhøj vækst i digital annonceomsætning er gode nyheder, men techgiganter indtager stadig større markedsandele27.4.2022 12:05:09 CEST | Pressemeddelelse
Friske tal fra rapporten “Online Markedsstatistik 2021” af Danske Medier og Kreativitet & Kommunikation viser en markant fremgang på det digitale annoncemarked i 2021.
28. oktober mødes den danske lydbranche igen til Audiodays21.4.2022 12:12:44 CEST | Pressemeddelelse
Audiodays sætter igen fokus på alle aspekter af lyd. Hvordan man udvikler sin ide, forløser fortællingen og understøtte den med lyd til, hvordan man får sin podcast eller lydbog ud at leve. Audiodays afdækker forretningsmodeller og diskutere de politiske rammevilkår og er stedet hvor lydbranchen mødes for at lære, blive inspireret og netværke.
Det Danske Reklamemarked 2021 – Accelererende vækst for digital annoncering21.4.2022 10:24:53 CEST | Pressemeddelelse
IRM udgiver i dag Det Danske Reklamemarked 2021 (Reklameforbrugsundersøgelsen) udarbejdet sammen med Kreativitet & Kommunikation og Danske Medier Research.
Danske Medier går sammen med nordiske søsterorganisationer om at oprette Ukrainian Media Fond8.4.2022 14:20:17 CEST | Pressemeddelelse
Siden begyndelsen af marts har nordiske medieorganisationer arbejdet intensivt for at rejse midler til støtte for ukrainske medier. Nu går organisationerne sammen med polske Gazeta Wyborcza Foundation om at oprette en fond, der skal sikre grundlag for medierne på længere sigt. Der er d.d. indsamlet godt 3,2 mio. kr. og med et bidrag på 0,5 mio. kr. fra JP/Politikens Hus runder den danske del af indsamlingen nu 1 mio. kr.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum