Aarhusiansk softwarevirksomhed gør avanceret marketingssoftware tilgængeligt for små virksomheder

At analysere og eksekvere på store mængder data, har i mange år været forbeholdt større virksomheder og webshops. Det har to gymnasievenner besluttet, at de vil lave om på. Derfor har de skabt platformen Custimy.

Målet med denne platform, er at give små virksomheder adgang til avanceret software, de kan anvende i deres markedsføring. Dermed vil de få adgang til de samme fordele, som hidtil kun har været forbeholdt de store virksomheder, der har haft råd til at investere i det.

Hvad der før kun var tilgængeligt i platforme, som hver af de store virksomheder fik udviklet til sig selv, er nu til rådighed i en standardiserede software hos Custimy. Netop derfor er det også muligt for mindre virksomheder med små budgettet at købe sig adgang til deres software.

Gør det muligt for webshops at eksekvere på data

Data er guld værd for en webshop, hvis man forstår at bruge det korrekt. Derfor er det ikke nok, at man har adgang til den. Man skal også vide, hvordan man skal eksekvere på den, og det kan være svært. Netop dette har Custimy dog lavet om på med deres særlige marketingsoftware.

Custimy gør det muligt nemt og hurtigt for webshopejere at eksekvere på den data, de har til rådighed. Ikke nok med, at de klarer analysearbejdet, så slipper man som webshopejer også for at skulle bruge en udvikler til at implementere det, hvilket betyder, at regningen bliver mindre.

De to venner, der altså kender hinanden fra gymnasiet, mener selv, at de har et produkt, der kan lukket et hul i markedet. Det er der tilsyneladende også andre, der mener, for mindre end et år efter op start, er det lykkedes de to venner at hente millioner i kapital fra investorer og kapitalfonde.

Marketing skal være baseret på data

Vil man være sikker på, at man får det maksimale ud af sin marketing, skal den være baseret på data. Det kræver dog ikke blot, at man har adgang til den data, der skal bruges til formålet. Det kræver også, at man ved, hvordan man på bedst mulig vis bruger det.

Det er noget, som rigtig mange webshops kæmper med, men med Custimy bliver det legende let. Det bliver pludselig både nemt og hurtigt at reagere og eksekvere på relevante data. Dermed vil man også kunne maksimere sin marketing, så den skaber mest muligt profit.

Et af de aspekter, der især er brugbart ved Custimy er, at det giver dig mulighed for at lave personliggjort marketing. Flere undersøgelser har vist, at det skaber op til 80% bedre resultater, hvis man har fokus på at tilpasse sin marketing til hver enkelt kunde eller potentielle kunde.

At nå i mål med en sådan form for marketing, er dog ikke muligt, hvis ikke man har en stor mængde data, som man kan eksekvere på. Her hjælper Custimy ikke blot med at indsamle data, men også at gøre det letforståeligt, så du netop har mulighed for at eksekvere på det.