Aalborgensisk virksomhed med tekstiltryk buldrer derudaf

Rigtig mange danskere har fået øjnene op for tryk og brodering på tekstiler. Det gælder både for private, det offentlige og virksomheder.

Dette kan den Aalborgensiske virksomhed med tekstilt tryk, TEX-TRYK, nikke genkende til. Her har man gjort sig bemærket med markedsandele i både Danmark, Norge, Sverige og Grønland. Læs mere om tex-tryk.dk her.

Tryk og logoer er blevet en integreret del af vores samfund

Vi ser logoer overalt, hvor vi går. For virksomhederne er det en smart form for reklame, hvor logoet bliver vist til rigtig mange mennesker. Efter nogle gange vil de fleste have det i underbevidstheden og være i stand til at genkende det, når de ser det igen. Logoer på tøj gør det nemmere at finde en ekspedient i en forretning, og det signalerer en vis form for professionalisme.

Når det kommer til private, ser man også logoer og tryk i stor stil. De forskellige sportsklubber gør i høj grad brug af denne mulighed. Tryk på tøjet signalerer et tilhørsforhold til en klub, som mange med stolthed viser frem. I de små danske hjem er det også blevet populært med tryk. Mange har gjort brug af muligheden for at trykke nogle helt personlige print på eksempelvis T-shirts.

Lader vi blikket glide hen mod det offentlige, ser vi også logoer overalt. Tænk blot på sundhedsvæsenet. Hvor ofte lægger du mærke til logoerne fra de danske hospitaler?

En lille Aalborgensisk kældervirksomhed med tekstilt tryk voksede sig stor

TEX-TRYK er en virksomhed, der startede som en lille gesjæft i en kælder, hvor der blev lavet tryk på tekstiler. Med tiden voksede virksomheden, og den er nu at finde inde i hjertet af Aalborg. Den har dog haft en del vokseværk, og fylder nu hele 700 kvadratmeter lokaler ud.

Brodering blev endnu en ydelse, de kunne tilbyde kunderne, og denne ydelse har taget kunderne med storm. I skrivende stund leverer de hele 400 broderinger om dagen. Sammenlignet med deres 5000 tekstil tyk om dagen, er dette naturligvis lavere. Det skal dog tages i betragtning, at en brodering tager noget længere tid at udføre. Til gengæld er denne meget modstandsdygtig. Det er eksempelvis broderinger, der anvendes, når ryttere får lavet navn på deres sadelunderlag og dækkener. Tager vi et kig på boldspil eller cheerleading, er der flest, der bruger tryk på deres sportstøj. Dette er mest praktisk, når der er tale om tætsiddende tøj, som det meste sportstøj er.

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Danskerne leder efter træpiller; hvor finder man de bedste?19.1.2023 10:37:00 CET | Pressemeddelelse

Hvis du enten har et pillefyr eller en pilleovn, så vil helt automatisk foretrække at købe træpiller til opvarmning. Ifølge spørgeundersøgelser foretrækker de fleste danskere træpiller, da det er billig brændstof at bruge. Du behøves ikke at bruge særlig meget af det før det varmer hele hytten op. Samtidig kan træpiller holde længe i ovnen når du først har tændt op. Find ud af hvor du kan købe træpiller til den bedste pris på markedet, så du kan holde prisen på brændstof nede.