Aalborg: Nyåbnet fitness dk i Bispensgade er kommet godt fra start

I de første måneder efter åbningen af det nye fitness dk-center i Bispensgade i hjertet af Aalborg er medlemmerne strømmet til. Centermanager Lene Lystrup er tilfreds med opbakningen, centret har fået.
Aalborg fik nyt fitnesscenter i august, da fitness dk flyttede ind i lokaler på Bispensgade. Foto: PR

Løbebåndene ruller, spinningcyklerne gløder rødt, og en anseelig mængde vægte trodser tyngdeloven i Aalborgs nye, topmoderne fitness dk. Allerede inden centret åbnede i august, havde mange fitnesshungrende aalborgensere skrevet sig op som medlemmer. Succesen fortsatte på åbningsdagen, hvor mange nysgerrige aalborgensere besøgte centret for at se det og for at blive medlem.

– Vi har fået en fin modtagelse her i Aalborg. På selve åbningsdagen var der mange interesserede forbi vores nye center, og de blev positivt overraskede over, hvor stort og flot det er, siger Lene Lystrup, centermanager i det nye fitness dk.

Der er masser af liv i de nye lokaler, og i de første måneder er det ifølge centermanageren tydeligt, at medlemmerne bruger centret flittigt.

Stadig plads til medlemmer

Medarbejderne byder dog fortsat velkommen til nye medlemmer, der ønsker at smide et par kilo, øge muskelmassen eller få mere energi i hverdagen.

– Det nye center er heldigvis dejlig stort, og vores stab af medarbejdere står klar til at oprette flere hold, når det bliver nødvendigt. Vi har stadig plads til flere medlemmer, og vi forventer, at antallet vil fortsætte med at stige i de kommende måneder, når de første kunder spreder ordet om faciliteterne til venner, kolleger og familier, fortæller Lene Lystrup.

fitness dk kan tilbyde moderne træningsudstyr samt indbydende, luftige lokaler. De mange træningshold omfatter både klassiske fitnessformer samt nyskabelser fra blandt andet Les Mills – eksempelvis BODYCOMBAT®.

Marianne Frandsen
Markedschef, fitness dk
marianne@fitnessdk.dk

Dennis Christensen