800 butikker holder åbent hele julen

De fleste butikker er lukkede i helligdagene omkring jul.

Men 800 af Coops butikker holder åbent alle juledagene.

Det drejer sig om alle 350 butikker i Dagli´/LokalBrugsen, de fleste af Faktas 440 butikker og godt 50 Irma-butikker.

Der er lokale forskelle i åbningstiderne, så man tilrådes at tjekke tiden i sin lokale butik, men de fleste steder er åbningstiderne disse:

Juleaftensdag er der åben til klokken 12/14/15.

Den 25. og 26. december er der åben til klokken 18/20/21.

Og fra søndag den 27. december til onsdag den 30. december er der åbent som normalt.

Nytårsaftensdag 31. december er der åbent til klokken 14/15 og 1. januar til kl. 20/21.

Yderligere information:

Kædedirektør Jesper K. Andersen, Dagli´/LokalBrugsen 5159 3605

Kædedirektør Niels Karstensen, Fakta, 5159 4901

Kædedirektør Jesper Uggerhøj, Irma, 2680 0618

Irma vil gøre en dansk klassiker til årets Valentin-hit12.2.2018 08:10pressemeddelelse

Onsdag den 14. februar er det Valentinsdag. I den anledning har Irma lagt hovederne i blød for at komme med det bedste bud til den moderne, urbane forbruger. Svaret har man nu fundet: Hjerter i flødesauce. Men selvfølgelig ikke en ordinær version af denne danske klassiker. Sammen med de to kokke Steve Momsen og Rasmus Kampmann har Irma udviklet en særlig udgave, som kombinerer kvalitetsråvarer med solidt håndværk og den særlige henkogningsteknik, hvor der med simpelt undertryk skabes en forlænget holdbarhed. Tilberedt af kød fra dyr, der har haft et ordentligt liv, økologiske mælkeprodukter og masser af friske, sunde grøntsager. ”Det er faktisk moderne at spise klassiske danske retter igen, men de skal have nye kvaliteter og vores version er rigtig slowfood med masser af smag og kærlighed, og derfor skabt til at glæde en, man holder af på denne særlige dag,” siger Max Schellenbauer, innovationschef i Irma. Sælges i glas med mad til to personer for 134 kr., som man kan give et personlig