Field's Shoppingcenter

700 unge konkurrerer over weekenden om job i ny trampolinpark i Field´s

Australske BOUNCE åbner til efteråret en gigantisk trampolin- og adrenalinpark i Field’s. Nu ansætter parken 60 publikumsvenlige vovehalse i et jobevent, der over weekenden byder på vilde stunts, speeddates og kontraktskrivning. Godt 700 deltagere har tilmeldt sig.
Glem lange CV’er og kedelige ansøgninger. Til det det enorme jobevent hos australske BOUNCE i Field’s er der fokus på at brænde igennem på en hurtig og sjov måde samt masser af teamwork. Foto: PR.

Field’s lægger center til et vildt og anderledes jobevent, når australske BOUNCE over weekenden rekrutterer 60 medarbejdere til den 3700 kvadratmeter nye adrenalinpark i centret. Siden begyndelsen af sommeren har interesserede ansøgere kunnet tilmelde sig online i konkurrencen om en af stillingerne som vært, teamleder eller kontaktrepræsentant. Den seneste update siger, at godt 700 personer møder op for at se, om de kan score et job hos BOUNCE.

BOUNCE, der kalder sig Danmarks mest innovative trampolin- og adrenalinpark, har planlagt et kæmpe jobevent, som på ingen måde minder om traditionelle ansættelsesprocedurer med formelle ansøgninger og flere sider lange CV´er. Weekenden byder på speeddating med rig mulighed for at vise adrenalinfyldte stunts, workshops og teamleder-interviews.

Frode Jansson, der er Venue Manager i BOUNCE, forklarer forløbet:

Vi indleder med speed dates, hvor ansøgerne har mulighed for at vise, hvem de er på en sjov og hurtig måde. De præsenterer sig selv og fortæller os, hvorfor netop de skal være med i Triben, som vi kalder vores fællesskab. Går man videre fra speed daten, er næste skridt workshops. Hos BOUNCE handler alt om samarbejde og teamwork, og under workshoppen får deltagerne mulighed for at arbejde tæt sammen med de øvrige ansøgere om at løse sjove opgaver. Søndag den 19. august afholder vi interviews med potentielle teamledere, og kontrakter underskrives for alle vellykkede ansøgere.

Landets mest kraftfulde trampoliner

Når BOUNCE åbner i Field’s til efteråret, ruller de blandt andet ud med nogle af landets mest kraftfulde trampoliner, ninja-warrior forhindringsbane, specialområder til freerunning og et high performance område for de ekstravilde.

Center Manager Thomas Thomsen fra Field’s har svært ved at skjule sin begejstring:

Vi glæder os utrolig meget til, at BOUNCE åbner i efteråret. Field’s vil være Danmarks foretrukne oplevelsesdestination for familier. Med åbningen af BOUNCE kan der ikke længere være tvivl om, at vi går forrest, når det kommer til unikke oplevelser i et shoppingcenter.

BOUNCE rekrutterer 60 medarbejdere, der har lyst til at kaste sig ud i et adrenalinfyldt job, hvor de kan få sved på panden og have det sjovt sammen med gæsterne. Foto: PR.
BOUNCE har på verdensplan mere end tre millioner gæster om året, der spænder fra børnefødselsdage til teenagere, firmabesøg og elitesportsudøvere, som ønsker at variere deres træning. Foto: PR.
Vi glæder os utrolig meget til, at BOUNCE åbner i efteråret. Field’s vil være Danmarks foretrukne oplevelsesdestination for familier. Med åbningen af BOUNCE kan der ikke længere være tvivl om, at vi går forrest, når det kommer til unikke oplevelser i et shoppingcenter, siger Center Manager Thomas Thomsen fra Field’s

Information om Field's Shoppingcenter

Field's Shoppingcenter
Arne Jacobsens Allé 12