64% chance for 1/8 finale efter drømmelodtrækning

Efter en noget nær perfekt lodtrækning, står Danmark med gode chancer for succes ved VM i Rusland. Hele 64% chance for videre avancement fra gruppen, lyder vurderingen fra spilleselskabet NordicBet.

Da der kl.16.00 dansk tid blev trukket lod til VM i Rusland, var Fru Fortuna bestemt med de danske drenge. Puljen med Frankrig, Peru og Australien var af den overkommelige af slagsen, og spørger man spilleselskabet NordicBet, kan de danske roligans godt sætte snuden op efter mere end blot et huirtigt exit.

”Danmark var bestemt ikke uheldige med VM-lodtrækningen. Peru er efter vores vurdering, det bedste hold vi kunne trække fra andet seedningslag. Frankrig var naturligvis ingen drømmemodstander, men stort set alle hold fra første seedningslag havde været en hård nød at knække. Australiens landshold har set bedre dage, og det er et hold vi rent kvalitetsmæssigt bør være en klasse over.” Udtaler Thomas Holm, Pressechef hos NordicBet

Og fortsætter,

”Efter en noget nær perfekt lodtrækning er de danske chancer for succes i Rusland stærkt forbedret. Vi vurderer, at der er 64% chance for at Danmark kommer videre til 1/8-finalen. Hvad der sker herfra er naturligvis altid lidt af et lotteri, men vi anser det ikke for umuligt, at Eriksen & co. kan opnå det bedste danske VM-resultat nogensinde”

Danmark spiller første kamp i Saransk d. 16 juni mod Peru.

Hvem går videre fra pulje C

Frankrig  1,07

Danmark  1,53

Peru          2,50