60 år: Finn Nielsen, Vejle, fylder lørdag den 4. december 60 år.

60 år: Finn Nielsen, Vejle, fylder lørdag den 4. december 60 år. Pressefoto

Finn Nielsen har sin daglige gang i Middelfart Sparekasses afdeling i Vejle, hvor han har arbejdet som erhvervsrådgiver siden 2015. Han har arbejdet i den finansielle sektor siden 1980 i Aktiv Banken i Brande, hvor han startede som bankelev. I 1992 blev Finn Nielsen erhvervsrådgiver, og det er de mange års erfaring, som sparekassens kunder kan drage nytte af i dag.

Finn Nielsen er født og opvokset i Vejle, hvor han i dag bor sammen med sin hustru Lene. Sammen har de tre drenge, som alle er flyttet hjemmefra.

Fritiden er aktiv, og Finn Nielsen har gennem årene været en flittig motionsløber med flere halvmaratoner bag sig. Han har desuden en stor passion for madlavning. Gerne gourmet. Og hvem kan lave gourmetmad uden også at fordybe sig i vinens verden?

Interessen for madlavning deler Finn Nielsen med sin hustru, og det bliver ifølge hjemmekokken ikke meget bedre, end når han få lov at kreere en udsøgt middag for familie og venner.

Derudover står han for en madklub for en flok ligesindede mænd. Klubben har en kok tilknyttet og mødes hver måned for at fordybe sig i kunsten at lave mad på højt niveau.

Det bliver dog hverken hans hustru eller Finn Nielsen selv, der kommer til at stå for fødselsdagsmiddagen, men derimod mesterkokkene på den lokale michelinrestaurant MeMu.

60 år: Finn Nielsen, Vejle, fylder lørdag den 4. december 60 år. Pressefoto