60 år: Finn Nielsen, Vejle, fylder lørdag den 4. december 60 år.

60 år: Finn Nielsen, Vejle, fylder lørdag den 4. december 60 år. Pressefoto

Finn Nielsen har sin daglige gang i Middelfart Sparekasses afdeling i Vejle, hvor han har arbejdet som erhvervsrådgiver siden 2015. Han har arbejdet i den finansielle sektor siden 1980 i Aktiv Banken i Brande, hvor han startede som bankelev. I 1992 blev Finn Nielsen erhvervsrådgiver, og det er de mange års erfaring, som sparekassens kunder kan drage nytte af i dag.

Finn Nielsen er født og opvokset i Vejle, hvor han i dag bor sammen med sin hustru Lene. Sammen har de tre drenge, som alle er flyttet hjemmefra.

Fritiden er aktiv, og Finn Nielsen har gennem årene været en flittig motionsløber med flere halvmaratoner bag sig. Han har desuden en stor passion for madlavning. Gerne gourmet. Og hvem kan lave gourmetmad uden også at fordybe sig i vinens verden?

Interessen for madlavning deler Finn Nielsen med sin hustru, og det bliver ifølge hjemmekokken ikke meget bedre, end når han få lov at kreere en udsøgt middag for familie og venner.

Derudover står han for en madklub for en flok ligesindede mænd. Klubben har en kok tilknyttet og mødes hver måned for at fordybe sig i kunsten at lave mad på højt niveau.

Det bliver dog hverken hans hustru eller Finn Nielsen selv, der kommer til at stå for fødselsdagsmiddagen, men derimod mesterkokkene på den lokale michelinrestaurant MeMu.

60 år: Finn Nielsen, Vejle, fylder lørdag den 4. december 60 år. Pressefoto

50 år: Mona Petersen Kirk, Rødekro, fylder fredag den 26. august 50 år.10.8.2022 16:21:22 CEST | Pressemeddelelse

Navne: Mona Petersen Kirk arbejder til daglig som privatrådgiver i Middelfart Sparekasses afdeling i Kolding, hvor hun har haft sin daglige gang siden 2012. Mona Petersen Kirk bor sammen med sin mand Thomas i Rødekro. Sammen har de fire drenge på 14, 17, 17 og 19 år, som alle bor hjemme og læser på forskellige uddannelser. Familielivet fylder meget i hverdagen, men om sommeren spænder hele familien campingvognen på bilen og kører til Italien for at holde sommerferie under varmere himmelstrøg. Resten af året er det sommerhuset på vestkysten, som trækker, når der skal kobles af.

65 år: Hans Elkjær, Vejle, fylder lørdag den 6. august 65 år.22.7.2022 15:08:06 CEST | Pressemeddelelse

Navne: Hans Elkjær har sin daglige gang i Middelfart Sparekasses afdeling i Hedensted, hvor han arbejder som rådgiver inden for bolig, pension og investering for erhvervs- og privatkunder. Han begyndte i sparekassen i 2017. Hans Elkjær stammer oprindeligt fra Fyn, men flyttede til Vejle i 1978 for at arbejde i Aktivbanken (senere Sydbank). Her nåede han at arbejde i 39 år i en række forskellige funktioner. Herunder chef for bankens afdelinger i Viuf, Grindsted, Ansager, Egtved og Billund. I dag bor Hans Elkjær i Bølgen med sin hustru, Lene. Sammen har de datteren Sisse, som netop er flyttet til Aarhus for at studere. Hans Elkjær har desuden to voksne døtre mere og tre børnebørn. Ud over familien bruger Hans Elkjær gerne sin fritid på golfbanen eller som tilskuer til enten fodbold eller håndbold. Den ellers tidligere aktive sportsmand har efter en række knæskader erkendt, at bentøjet bedre kan holde til en tur på golfbanen frem for fodboldbanen. Hans Elkjær har i forbindelse med sin run