Single.dk ApS

Dansk datingtjeneste headhunter din nye kæreste

Singler i London og New York har gjort det i årevis. Brugt professionelle matchmakere til at gå ud og finde deres drømmekæreste og servere vedkommende på et sølvfad. Nu bringer Single.dk konceptet til Danmark.

Det skal være hurtigt og komfortabelt at finde den helt rigtige kæreste, hvis man er villig til at betale for det. Det er tanken bag det nye koncept PlatinMatch som Single.dk lancerer i dag efter flere måneders hemmelig beta-test og inspirationsture i udlandet.

Jonas Cronfeld, medstifter af Single.dk fortæller:

»Tusindvis af mennesker finder hvert år selv deres nye kæreste med vores velafprøvede tjeneste, men der er stadigvæk folk derude der af forskellige årsager ikke ønsker selv at sidde med deres computer eller mobil og finde deres nye kæreste. Dem har vi ikke kunne hjælpe tidligere, men det kan vi nu.«

Et PlatinMatch-forløb starter ud med en samtale med en matchmaker, som har til formål at afdække ønsker til den kommende kæreste. Den personlige matchmaker udvælger og kontakter herefter de absolut bedste matches.

Når matchmakeren har udvalgt den første date, sørges der for alt det praktiske. Du skal blot tilkendegive hvornår der er plads i kalenderen, møde op og nyde daten.

Efter din date vil du blive ringet op, så vi i fællesskab kan evaluere hvordan det gik. Var det et rigtig godt match, eller skal vi justere noget inden næste date? Denne proces sikrer at vi finder den helt rigtige kæreste til dig.

Matchmaking har i årevis været rigtig populært i udlandet hvor især travle forretningsfolk har haft stor gavn af disse services og ofte betaler op til flere hundrede tusinde for at finde den helt rigtige partner. I Danmark bliver konceptet dog ikke kun tilgængeligt for bankdirektører og lottomillionærer da priserne starter fra 4.995 kr.

Mere information på www.platinmatch.dk. For spørgsmål kontakt Jonas Cronfeld på jonas@single.dk eller tlf. 31450064.

Information om Single.dk ApS

Single.dk ApS