350 virksomheder til SMV-konferencen 2018 – har du en plan?

Dansk Industris årlige konference for små og mellemstore virksomheder samler mere end 350 ejere, ledere, politikere og eksperter. Her udfordrer de hinanden med spørgsmålet: Hvad er din plan for at sikre, at din forretning stadig er relevant om 5 år? Og hvordan sikrer vi samtidigt, at Danmark tilvælges som land at gøre forretning i og ud fra?

Pressen inviteres til

SMV-konferencen 2018 – har du en plan?

Mandag den 29. januar 2018, kl. 9.30-15.00,

IBC Innovationsfabrikken,

Birkemosevej 1, 6000 Kolding

Ved hjælp af politisk debat, indlæg fra eksperter samt virksomhedscases er det målet med konferencen at give virksomhederne inspiration og konkrete input til at finde vej i en stærkt foranderlig verden. En foranderlig verden, som er præget af øget globalisering og digitalisering.

Derfor byder konferencen bl.a. på et spændende punkt om fremtidens arbejdsmarked med seks medlemmer af Disruptionrådet:

Disruptionrådet LIVE!
Interview og debat med:
Troels Lund Poulsen, beskæftigelsesminister, Brian Mikkelsen, erhvervsminister, Karsten Dybvad, adm. direktør, DI, Lizette Risgaard, formand, LO, Jacob Holbraad, adm. direktør, Dansk Arbejdsgiverforening, Claus Jensen, formand, CO-Industri og Dansk Metal.

Tre virksomhedsledere udfordrer rådsmedlemmerne med en række konkrete spørgsmål: Er Danmark klar til nye forretningsmodeller? Hvordan skaffer vi de rigtige kompetencer? Og er danske virksomheder gode nok til digital omstilling?
Rune Kokholm, Co-founder og COO, Donkey Republic ApS, Jens Peter Bredholt, CEO, Kapacitet A/S og Poul Konrad Beck, CEO, Dansand A/S.

En anden udfordring til konferencens deltagere kommer fra professor Anders Drejer, Institut for økonomi og ledelse, Aalborg Universitet, der fra talerstolen spørger:
Har du en forretning om 5 år?

På konferencen overrækkes også den årlige DI’s Initiativpris. Formålet med initiativprisen er at hædre en dansk virksomhed, som i særlig grad har udvist virkelyst, kreativitet og skabertrang. Prisen overrækkes af H.K.H. Prins Joachim.

Læs mere og se hele programmet for SMV-konferencen 2018 her

Yderligere oplysninger og tilmeldinger fra pressen: Pressekoordinator Bo Hjuler, tlf.: 2328 4912, e-mail boh@di.dk