350 butikker holder Danmarks største smageaften

Smag på Dagli´- og LokalBrugsen 3. juni

Mange tusinde kunder over hele Danmark får fredag den 3. juni mulighed for at smage en række spændende varer i deres lokale butik.

Det er Dagli´- og LokalBrugsen, der denne dag gennemfører sit hidtil største fremstød for varer, der smager bedre. Fra kl. 16 vil der i alle butikker være smagsprøver af minimum fem forskellige varer - i mange butikker endnu flere.

Varerne som kunderne kan prøve er nogle af de nyheder, butikkerne har fået inden for det seneste år: Meyers brød, vine fra Spier, gode specialoste, Smag Forskellen is og varer fra Änglamark, C-Måltidsløsninger og helt lokale varer fra butikkens nærområde.

”Den bedste måde at vise vores kunder, at der er sket meget nyt med varerne, er selvfølgelig at lade dem smage dem. På denne måde vil vi gerne gøre det tydeligt, at de kan få noget andet i deres lokale butik i forhold til de store discountkæder,” siger kædedirektør Jesper K. Andersen, Dagli´- og LokalBrugsen.

Alle der besøger Dagli´Brugsen eller LokalBrugsen fredag den 3. juni fra kl. 16 kan deltage i en konkurrence, hvor de kan vinde en aften, hvor den kendte TV-kok, Claus Holm, kommer hjem til dem og tilbereder og serverer en middag med mad og vin for op til otte personer. For at deltage skal man blot udfylde et kort med navn og nummer.

Yderligere information: Kædedirektør Jesper K. Andersen, 5159 3605