33 procent færre job-opslag siden 15. februar

Antallet af job-opslag er faldet fra 27.570 den 15. februar til 18.656 I dag, svarende til et fald på cirka 33 procent.

Det viser en aktuel opgørelse fra jobsøgemaskinen Jobsearch.dk, som samler næsten alle ledige stillinger I Danmark.

Se udviklingen I antallet af ledige job-opslag her:

”Der er tale om noget nær et kollaps i antallet af udbudte jobs”, siger Thomas Barfod fra Jobsearch.dk.

Jobsearch.dk er Danmarks største jobsøgemaskine. Jobsearch.dk crawler de danske virksomheders jobsektioner 6 gange dagligt og giver dermed et konstant samlet opdateret billede af hvor mange job-annoncer de danske virksomheder har.

Yderligere information:
tsb@jobsearch.dk

Jobsearch.dk er Danmarks store jobsøgemaskine og platform for jobmarkedet. Vores klare og dedikerede mission er at samle alle jobs, alle ansættende ledere, alle rekrutteringsfirmaer og alle jobsøgere ét sted og skabe de mest dynamiske muligheder for match, kommunikation og direkte interaktion mellem alle på jobmarkedet. Vi demokratiserer med andre ord al viden om og på jobmarkedet til fordel for alle.