CA-BLUEBEAM-SOFTWARE
I dag annoncerer Bluebeam® Software , den førende udvikler af PDF-baserede annotations-, målings- og samarbejdsløsninger til fagfolk inden for arkitektur, ingeniørarbejde, byggeri, olie og gas, fremstilling og andre tekniske fagområder, offentliggørelsen af Revu® 12 , den seneste udgave af virksomhedens flagskibsløsning, nu på svensk, tysk, finsk, norsk, dansk, hollandsk, japansk, fransk, spansk og italiensk. Dette års Revu-forbedringer gør brugere i industrier med mange dokumenter bedre i stand til digitalt samarbejde omkring projektdokumenter og gør det lettere for medarbejdere på kontoret og i marken at samarbejde.
"Revu 12 introducerer og finindstiller funktioner, der skal gøre det lettere at få adgang til og håndtere projektoplysninger i marken, hvor marken end befinder sig," siger Richard Lee, Præsident og CEO for Bluebeam Software. "Vores kunder er nødt til at holde projekter kørende, uanset om de er på kontoret, på arbejdsstedet eller på en campingtur, og teknologien i Revu 12 gør det lettere at afslutte projekter hurtigere og at arbejde bedre."
Del flere detaljer
Opsamling, der er ny i Revu 12, gør brugerne i stand til at tilføje flere fotos fra marken eller et billedbibliotek til en annotation. Fremviseren Opsamling lader brugerne nemt klikke igennem alle indlejrede billeder, og billederne vises i PDF-oversigtsrapporter, så teammedlemmer kan se flere detaljer.
Revus PDF-funktioner i 3D gør alle projektpartnere i stand til at nå svært tilgængelige steder inden for 3D-modeller, der er blevet eksporteret fra Revit®, Navisworks®, SolidWorks® eller en IFC-fil. Med Revu 12’s nye SketchUp Pro-plugin kan brugerne nu oprette PDF-filer i 3D fra SketchUp Pro for at benytte alle Revus 3D-annotations- og navigationsfunktioner for at opnå hurtigere problemløsning.
Få hurtigere adgang til oplysninger
Det er fortsat besværligt at få adgang til projektfiler i marken - selv digitalt. Den nyligt forbedrede AutoMark™ i Revu 12 giver brugerne mulighed for at oprette bogmærker og sideetiketter ved at kombinere flere sideområder som f.eks. arketiketter og arknumre og derefter nemt at tilføje præfikser, suffikser og symboler. AutoMark fungerer nu også med filer, som indeholder ikke-søgbar tekst, som f.eks. scanninger, så alle PDF-filer kan lægges i orden, uanset hvordan de blev lavet.
Med introduktionen af Batch Link® kan brugere af Revu 12 automatisk og hurtigt og nemt oprette links i hele dokumentsæt ved at oprette et ubegrænset antal hyperlinks efter filnavn, sideetiket eller sideområde, så projektoplysninger kun er et klik væk.
Oprettelse af strømlinede dokumenter til marken kan begrænse fleksibiliteten ved at arbejde med relaterede dokumenter. Sets™ 2,0 gør brugerne i stand til at håndtere og navigere rundt i et ubegrænset antal filer, som om de er et enkelt dokument, i en enkelt fane vha. en ny praktisk listevisning. Hyperlinks inden for et Set omdirigerer nu også automatisk for at sikre adgang til de seneste Set-dokumentrevisioner.
Få mere ud af PDF-filer
Materialeberegninger og estimeringer, på kontoret eller på arbejdsstedet, er lettere end nogensinde før med Revu 12’s målingsforbedringer. Når brugerne tager én måling, beregner Revu nu automatisk alle andre relaterede målinger, herunder Vægområde, og viser dem i annotationslisten, som registrerer alle annotationer. Målinger er ikke længere begrænsede til én skala med Revus nye evne til at indstille separate X- og Y-skalaer på en PDF. Og den tilføjede evne til at eksportere sorterede totaler fra annotationslisten til CSV eller XML lader brugerne få flere data fra PDF-filer.
Revus nye SmartGroup-teknologi gør brugerne i stand til hurtigt at se og lave ændringer i individuelle annotationer inden for en relateret gruppe af annotationer eller elementer. Derudover beregner grupperede målinger nu automatisk en subtotal i annotationslisten.
Hold dig orienteret
Blandt forbedringerne af Bluebeam Studio™, Revus integrerede skybaserede samarbejdsløsning, er muligheden for, at Studio-deltagere kan tilmelde sig til at modtage daglige e-mailmeddelelser om ændringer af projektdokumenter uden at skulle logge på Studio. Fuld kontrol med en Studio-session, hvor projektpartnere kan kommentere de samme PDF-filer i realtid, kan gives af en Session-administrator til en pålidelig kollega, så de samme Studio-administrationsrettigheder som vært gives videre for at få værdifulde samtaler til at køre videre.
Du kan få mere at vide om alle de nye funktioner i Revu 12 på www.bluebeam.com/revu12
Bluebeam Software-produkter sælges direkte og via et globalt netværk af forhandlere. Besøg www.bluebeam.dk for at få yderligere oplysninger.
Om Bluebeam Software, Inc.
Bluebeam Softwares innovative desktop-, mobil- og skyløsninger skubber til grænserne for digitalt samarbejde for at gøre professionelle i industrierne med flest dokumenter i stand til at blive bedre til, hvad de gør. Bluebeams prisvindende PDF-løsninger bruges af verdens ledende arkitektur-, ingeniør- og byggefirmaer, olie- og gasselskaber, producenter, statsinstitutioner og kommuner for at reducere papirforbruget med mere end 85% og for at øge produktiviteten med over 60%. Dets kundeserviceteam og globale forhandlernetværk har løst kundeudfordringer i over 100 lande i mere end et århundrede. På www.bluebeam.dk kan du få mere at vide om, hvorfor Bluebeam er i færd med at ændre status quo og sætte en ny standard.
Contact:
Bluebeam Software
Kristine Stene
International
Marketing Specialist
E-mail:
kstene@bluebeam.com
Phone:
+1 6267 88 4205
Link:
Information om Business Wire
Følg pressemeddelelser fra Business Wire
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Business Wire
Andersen Consulting forbedrer sine organisatoriske udviklingskapaciteter med Omni HR Consulting1.8.2025 19:22:00 CEST | Pressemeddelelse
Andersen Consulting udvider sine kompetencer inden for menneskelige ressourcer gennem en samarbejdsaftale med Omni HR Consulting, et sydafrikansk konsulentfirma med speciale i løsninger til forretnings- og personaleudvikling. Omni HR Consulting tilbyder en komplet pakke af tjenester, der omfatter organisationsudvikling, præstationsrådgivning, akkrediteret uddannelse, kompetenceudvikling og ledelsesprogrammer gennem sit Business and Leadership Academy. Virksomheden samarbejder med kunderne om at designe og implementere løsninger, der retter sig mod medarbejdernes kompetencer, optimering af resultater og strategisk tilpasning og understøttes af en konsekvent tilgang til projektledelse og overholdelse af sydafrikanske kvalitetsstandarder. "Hos Omni tror vi på, at effektiv udvikling starter med forståelse af konteksten," siger administrerende direktør Lize Moldenhauer. "Vi arbejder tæt sammen med vores kunder for at udvikle skræddersyede løsninger, der skaber målbare fremskridt – hvad ente
DevvStream Deploys Crypto Treasury with Initial Bitcoin and Solana Purchases; Intends to Expand Credit Facility to $300M1.8.2025 16:00:00 CEST | Press release
DevvStream Corp. (Nasdaq: DEVS) (“DevvStream” or the “Company”), a leading carbon management firm specializing in the development, investment, and sale of environmental assets, today announced the initial deployment of its crypto treasury strategy with purchases of Bitcoin ($BTC) and Solana ($SOL), funded by a portion of the first (US)$10 million tranche of its (US)$300 million senior secured convertible notes facility with Helena Global Investment Opportunities 1 Ltd. These acquisitions represent the operational launch of DevvStream’s digital treasury strategy, designed to combine institutional-grade liquidity with blockchain infrastructure. The Company believes Bitcoin provides a liquid, non-correlated store of value and that Solana’s high-throughput network supports the Company’s long-term objectives in, and the industry’s move towards, sustainability-linked tokenization. In parallel, DevvStream announced its intention to increase its existing Equity Line of Credit (ELOC) to (US)$30
BEYOND Launches PASSO, a Sculptural Icon on Palm Jumeirah1.8.2025 15:17:00 CEST | Press release
BEYOND Developments, the forward-thinking real estate brand shaping lifestyle destinations by the sea, has unveiled PASSO, a sculptural waterfront development located on the prestigious West Crescent of Palm Jumeirah. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20250801880717/en/ PASSO by BEYOND, a Sculptural Icon on Palm Jumeirah. (Photo: AETOSWire) As BEYOND’s first flagship beyond its masterplan in Dubai Maritime City, PASSO marks a defining milestone in the company’s strategic growth to one of the world’s most iconic and desirable destinations. The project launched with a spectacular Palm Jumeirah event featuring Dubai’s first-ever “screens in the sky” show, a 13-minute performance with over 4,000 drones blending immersive visuals and live stage action. Comprising two sculptural towers, Avita and Bella, PASSO offers 625 residences in a refined mix of layouts. From one-bedroom retreats and two-to-four-bedroom-plus lifest
LevelBlue Completes Acquisition of Aon’s Cybersecurity and IP Litigation Consulting Groups1.8.2025 14:00:00 CEST | Press release
Strategic deal enhances LevelBlue's cybersecurity offerings, solidifying its position as the world’s largest leading independent, pure-play MSSP LevelBlue, a global leader in cloud-based, AI-driven managed security services, today announced the completion of its acquisition of Aon’s (NYSE: AON) Cybersecurity and Intellectual Property (IP) Litigation consulting groups, including the renowned cybersecurity firm, Stroz Friedberg, and Elysium Digital. With this completion the consulting group will operate as Stroz Friedberg, a LevelBlue company. This strategic acquisition adds elite cyber and high-tech IP litigation consulting expertise to the LevelBlue portfolio, which includes a globally recognized platform of approximately 300 technology professionals with deep relationships across Fortune 500 companies, 80 percent of the Am Law 100, and most of the UK’s top 20 law firms. As a result, LevelBlue will significantly fortify its incident response and advisory capabilities, while expanding i
SBC Medical to Announce Q2 2025 Financial Results and Hold Conference Call on August 13, 20251.8.2025 14:00:00 CEST | Press release
SBC Medical Group Holdings Incorporated (Nasdaq: SBC) (“SBC Medical” or the “Company”), a global franchise and provider of services for aesthetic clinics, today announced that it will report its Q2 2025 financial results on Wednesday, August 13, 2025, before the U.S. market opens. The Company will hold a conference call on Wednesday, August 13, 2025 at 8:30 am Eastern Time (or Wednesday, August 13, 2025 at 9:30 pm Japan Time) to discuss the financial results and take questions live. Please register in advance of the conference using the link provided below. https://edge.media-server.com/mmc/p/ukc9sp9j It will automatically direct you to the registration page of “SBC Q2 2025 Financial Results Presentation.” Please follow the steps to enter your registration details, then click “Submit.” Upon registration, you will be able to access the dedicated Conference Call viewing site. In addition to viewing the conference call, this site provides access to information about the speakers as well a
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum