SuperBrugsen går til kamp for bedre mad kvalitet
Med Danmarks hidtil største fremstød for de faguddannede slagtere og deres kød, går SuperBrugsen nu i kamp for større madoplevelser, kvalitet og godt håndværk.
Fra denne uge bliver slagtermestrene og deres varer mere synlige i de 232 SuperBrugser over hele Danmark.
”Vi vil gerne vise vores kunder, at de kan få noget andet og bedre hos os, end de kan få hos de traditionelle discountbutikker,” siger kæde- og koncerndirektør Michael Løve, SuperBrugsen.
”Hos os har vi slagtere med stor faglig kompetence og stolthed. Derfor vil vi gerne slå et slag for godt håndværk, bedre kvalitet og større madoplevelser,” siger Michael Løve.
Konkret betyder det, at kunderne fremover som noget nyt i alle 232 SuperBrugser kan møde slagterne hver fredag eftermiddag, hvor de står klar til at skære bøffer lige i den størrelse, kunderne ønsker.
Andre nyheder er:
- · Ny menu to go. En lækker middag for to i en flot pose, som er let at tilberede, af høj kvalitet og et sundt alternativ til traditionel fast food.
- · Onsdagsfisk: Et godt tilbud på fisk en gang om ugen
- · Søndagskylling: Et godt tilbud på kylling til en god søndagsmiddag
- · Større udvalg af hjemmelavede delikatesser som f.eks. sandwich og salater
”Det er det første konkrete bud fra Coop på at sætte en kvalitets dagsorden, hvor vi vil forsøge at øge interessen for det gode måltid,” siger Michael Løve.
Fremstødet markedsføres massivt med bannere med slagtermestrene på alle SuperBrugsens facader, mange sider i de næste ugers tilbudsaviser og nyt emballagedesign med det nye logo for SB Slagteren.
Yderligere information: Kæde- og koncerndirektør Michael Løve, 5159 3651
Information om Coop Danmark A/S
Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S
Invitation til pressen: Finalen i produktprisen og Irma-prisen på Coops hovedkontor i Albertslund28.8.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Den 3. september skal fem kyndige dommere finde dette års vindere af Produktprisen samt en vinder af den nye Irma-pris, som afholdes i samarbejde mellem Danmarks største kokkekonkurrence, Sol over Gudhjem og Kvickly og SuperBrugsen. For 12. år i træk kårer vi landets bedste, lokale produkter fra knap 100 passionerede gastronomer i kategorierne Mad, Drikke og Konfekture, samt årets innovative produkt, der hylder produkter med et fremtidigt potentiale. Et ekspertpanel bestående af nogle af Danmarks mest anerkendte kokke og fagfolk vil smage og vurdere alle tilmeldte produkter ud fra kvalitet, innovation og lokal historie. Hundredvis af produkter er smagt, og dommerne har nu udvalgt tre produkter i hver kategori, som nu skal dyste om titlen som vinder af Produktprisen 2025 på scenen på Coop Danmarks hovedkontor i Albertslund. Et nyt ben i Produktprisen: Irma-prisen Som noget nyt i år, er det nu også muligt at vinde Irma prisen. Vinderen af denne pris får mulighed for at få en plads på hyl
Brugser på Langeland vil skabe en af Danmarks største brugsforeninger15.8.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
For at styrke de lokale dagligvarebutikker på Langeland er der afholdt dialogmøder for at samle brugs-butikkerne på øen i én stor brugsforening med fortsat stærk lokal forankring og medejerskab for de enkelte butikker.
Fakta Tyskland holder kæmpe genåbningsfest i Aventoft30.7.2025 14:38:31 CEST | Pressemeddelelse
Opdatering: På grund af højvande genåbner broerne først i løbet af weekenden, men åbningstilbuddene Fakta Spotmarket i Aventoft syd for grænsen gælder fortsat fra fredag morgen
Coop relancerer ikoniske kaffemærker30.6.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Med en stolt og mere end 100 år lang historie inden for kaffe, tager Coop nu et stort skridt for at styrke sine kaffebrands og øge salget. Det gælder to af Danmarks mest kendte kaffebrands, Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe. Fælles er, at alle kaffer relanceres med ny og forbedret kvalitet i et nyt design.
Ny direktør skal stå i spidsen for Coop Tradings nordiske indkøbssamarbejde23.6.2025 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Anders Kind er udnævnt som ny CEO for Coop Trading A/S og det nordiske indkøbssamarbejde. Anders tiltræder officielt rollen i oktober 2025 og overtager posten fra Michael la Cour, der – som tidligere annonceret – har accepteret en ny international stilling hos IKEA i Sydøstasien. Med udnævnelsen af Anders Kind som ny direktør går Coop Trading og det nordiske indkøbssamarbejde ind i et nyt og spændende kapitel i arbejdet med at levere private brand produkter af højeste kvalitet til den lavest mulige pris. Coop Trading spiller en central rolle i udviklingen og indkøbet af private brands til de mange nordiske forbrugere på vegne af Coop Sverige, Coop Danmark, Coop Norge og SOK i Finland. Anders har solid ledelseserfaring fra detailbranchen og stærke resultater med at skabe og drive vækst, forbrugervækst og -værdi og samarbejde på tværs af landegrænser. Anders kommer fra rollen som CEO i DollarStore & Big Dollar og har 20 års erfaring med indkøb, kategori og logistik fra Rusta AB, ICA, Coo
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum